سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۱۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
فرمانده سپاه عاشورا:
عجب شیر ما - فرمانده سپاه عاشورا گفت: دشمنان درصدد ریل‌گذاری جریان نفوذ با بهره‌گیری از دیپلماسی هستند که باید در این زمینه هوشیاری خود را حفظ کنیم.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، سردار غلام عسگر کریمیان پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای عشایر شهرستان سراب اظهار داشت: تقابل با انقلاب اسلامی ایران، جلوگیری از تثبیت و تداوم نظام اسلامی در ایران، تحمیل جنگ از طرف عراق به منظور تجزیه ایران، ایجاد انحراف در مسیر انقلاب اسلامی با ترویج افکار و رفتارهای انحرافی عوامل داخلی، ایجاد ناآرامی و اغتشاش و فتنه‌های مختلف و جنگ تمام عیار نرم با ابزارهای مختلف از جمله جلوه‌های ستیزه‌گری استکبار با انقلاب اسلامی بود.

وی تصریح کرد: دشمن عاجز از درک بصیرت مردم بوده و غافل از آن است که رهبری قاطعانه نظام و وفاداری ملت به نظام مبتنی بر آموزه‌های دینی استکبار را به زانو درآمده است.

کریمیان افزود: آمریکایی‌ها اکنون به شکست خود در رویارویی با انقلاب اسلامی اذعان دارند و درصدد مذاکره با ما هستند.

فرمانده سپاه عاشورا تاکید کرد: قدرت دفاعی و منسجم ایران اسلامی و ایمان رزمندگان اسلام دشمن را به کرنش و کوتاه آمدن در برابر نظام واداشته است.

وی با بیان ناکارامدی تحریم‌ها تصریح کرد: دشمنان درصدد ریل‌گذاری جریان نفوذ با بهره‌گیری از دیپلماسی هستند که باید در این زمینه هوشیاری خود را حفظ کنیم.

کریمیان تصریح کرد: استکبار هیچ وقت خیرخواه مردم نبوده و نباید به دشمنان خود اعتماد داشته باشیم.

برچسب ها: نفوذ ، دشمن ، دیپلماسی
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: