پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۱۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
خطیبی:
عجب شیر ما - سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با بیان اینکه گسترش فولاد را به دقت آنالیز کرده ایم، گفت: ما فریب بازی هفته قبل این تیم مقابل پیکان را نمی خوریم.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، رسول خطیبی روز یکشنبه در کنفرانس خبری قبل از بازی با گسترش فولاد تبریز، افزود: تیم حریف یکی از تیم های خوب لیگ برتر است و نسبت به فصل گذشته تغییراتی داشته و بازیکنان خوبی را جذب کرده است که می تواند در ادامه لیگ به هماهنگی برسد، اما ما به قدرت واقعی این تیم واقف هستیم و به هیچ عنوان بازی هفته قبل آنها را ملاک قرار نداده ایم.
وی ادامه داد: در بازی هفته قبل نیز گسترش فولاد موقعیت های بسیار خوبی داشت که نشان می دهد این تیم با برنامه وارد میادین می شود و اگر در بازی فردا بتوانیم چهار مهره کارساز آنها را مهار کنیم می توانیم به اهداف خود که همان دست یابی به سه امتیاز بازی است، برسیم.
خطیبی از گسترش فولاد به عنوان تیمی یکدست و منسجم یاد کرد و با اشاره به فعالیت های خود در این باشگاه ، اظهار کرد: این باشگاه مثل خانواده من است و زمانی که زمین های چمن و ورزشگاه آن در دست ساخت بود، شبانه روزی در آنجا بودم ، این خاطرات را هیچگاه فراموش نمی کنم.
وی با اشاره به برد هفته قبل ماشین سازی در مقابل فولاد خوزستان، گفت: این برد برای هفته قبل بود و ما باید پله به پله خود را برای بازی های آینده آماده کنیم و هم اکنون تمامی فکر ما بازی با گسترش فولاد است تا با پیروزی در این بازی دل هواداران خود را شاد کنیم.
خطیبی ، هدف گذاری باشگاه ماشین سازی برای فصل جاری لیگ برتر، حفظ تیم و دست یابی به رتبه ای در خور نام و شان ماشین سازی عنوان کرد و بیان داشت: اما به دلیل اینکه من بلند پروازم، تلاش خواهیم کرد تا در رتبه های خوب قرار بگیریم که بالاتر از سیاست کنونی هیات مدیره است.
وی ، بومی بودن اعضای هیات مدیره، کادرفنی و بازیکنان را یکی از مزیت های مهم تیم فوتبال ماشین سازی عنوان کرد و با ابراز گلایه از اینکه برخی از تیم های تبریزی نسبت به بومی گرایی بی توجه هستند، گفت: باید توجه داشت که آینده نگری در فوتبال آذربایجان با مدیران بومی محقق می شود نه اینکه حتی اعضای کادر فنی تیم ها نیز از خارج استان باشند.
خطیبی با تاکید بر حفظ انسجام در بین تیم های لیگ برتری تبریز، اضافه کرد: خیلی به دنبال ایجاد حاشیه در بازی های این سه تیم هستند که این عده نسبت به خصوصیات مردم و هواداران فوتبال آذربایجان غافل هستند، چون برای مردم آذربایجان نتیجه گیری هر سه تیم مهم است.
بازی تیم های ماشین سازی و گسترش فولاد فردا / دوشنبه/ راس ساعت 18 در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار می شود.
در این بازی ماشین سازی میزبان است اما به دلیل تعویض چمن ورزشگاه یادگار امام، این بازی در زمین اختصاصی گسترش فولاد برگزار می شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: