پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۱۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:
عجب شیر ما - با اشاره به ناامنی در کشورهای منطقه و اروپایی، اصلی ترین دلیل نا امنی در آن کشور ها را بهره مندن نبودن آنها از ولایت وفقیه بیان کرد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از مهر، آیت الله محسن مجتهد شبستری چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به سالروز سفر مقام معظم رهبری به تبریز اظهار داشت: باید خداوند را شاکر باشیم که رهبری آگاه، بصیر، شجاع، استکبار ستیز و با صلابت داریم.

وی بزرگترین نعمت الهی را نعمت ولایت دانست و گفت:رهبر الهی در زمان غیبت امام زمان (عج) مردم را به وحدت، اخلاق دعوت کرده و حافظ استقلال و امنیت و به همین دلیل بزرگترین نعمت الهی برای مردم است.

آیت الله شبستری خطاب به جوانان بسیجی شرکت کننده در مراسم گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان اظهار کرد: مقام معظم رهبری عنایت و توجه ویژه ای به جوانان دارند و همواره به مسئولان توصیه می کنند از جوانان انقلابی حمایت کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: مردم ولایتمدار آذربایجان شرقی با این حرکت نمادین نشان دادند که مردم آذربایجان مطیع فرمایشات رهبری هستند و با جان و دل از آنها تبعیت خواهند کرد.

گفتنی است همزمان با سالروز سفر ولی امر مسلمین جهان به آذربایجان شرقی جمعی از موتور سوران بسجی در حرکتی نمادین یاد و خاطره آن سفر را گرامی داشتند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: