جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
رییس اتحادیه کفش تبریز:
عجب شیر ما - رییس اتحادیه کفش و چرم تبریز از برگزاری ششمین همایش ملی چرم، کفش و صنایع وابسته در نمایشگاه بین المللی تبریز خبر داد.

به گزارش عجب شیر  ما به نقل از ایسنا، علیرضا جباریان فام در نشست خبری با اصحاب رسانه استان در تبریز با اشاره به برگزاری این همایش ملی، از حضور میهمانان خارجی از کشورهای روسیه، ایتالیا، ترکیه و ... در همایش خبر داد و گفت: ششمین همایش ملی چرم، کفش و صنایع وابسته ایران، هفت مرداد ماه سالجاری از ساعت هشت صبح لغایت 13بعد از ظهر در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی تبریز برگزار می‌شود.

وی همچنین از آغاز به کار هجدهمین نمایشگاه صنعت چرم و کفش تبریز خبر داد و عنوان کرد: این نمایشگاه نیز به مدت سه روز از پنجم تا هشتم مرداد ماه برگزار می‌شود.

وی تعداد غرفه‌های این دوره از نمایشگاه را 60 غرفه اعلام کرد و گفت: همایش فوق، در سالن امیر کبیر نمایشگاه بین المللی تبریز و با حضور شرکت های خارجی که اکثریت آن ها ترکیه‌ای هستند برگزار می شود.

رییس اتحادیه کیف و کفش تبریز، افزایش کیفیت، بهره وری و توسعه صادرات را به عنوان مهم‌ترین رویکرد ششمین همایش ملی کفش و چرم دانست و ادامه داد: امیدواریم در حاشیه برگزاری این نمایشگاه و همایش بتوانیم قراردادهایی را نیز با شرکت‌های مطرح منعقد کنیم که این مهم، نقش بسزایی در پیشرفت قابل توجه صنعت کفش، کیف و چرم خواهد داشت.

جباریان فام با اشاره به مذاکرات اتحادیه با برخی از بانک‌ها جهت دریافت تسهیلات در راستای نوسازی ماشین آلات و انتقال تکنولوژی به کشور عنوان کرد: طبق مذاکرات بعمل آمده با سازمان یونیدو (سازمان صنعتی سازمان ملل)، بزرگترین مرکز طراحی و کیفیت خاورمیانه تا پایان سالجاری در تبریز و همچنین ماشین آلات سازمان یونیدو تا پایان سال در تبریز خبر داد.

برچسب ها: همایش ، ملی ، چرم ، تبریز
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: