پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۱۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
ایت‌الله مجتهدشهبستری:
عجب شیر ما - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه دولت باید جلوی واردات بی‌رویه و قاچاق کالا را بگیرد، گفت: دولت باید اقتصاد را فعال کند و اقتصاد صحیح در اسلام مطلوب است و این رکود قابل قبول و تحمل نیست.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری بعد از ظهر امروز در دیدار جمعی از بازاریان و اصناف هشترود با وی اظهار داشت: راه علاج، شکوفایی و رفع رکود کشور  اقتصاد مقاومتی همراه با تولید داخلی است.

وی با اشاره به اینکه دولت باید جلوی واردات بی‌رویه و قاچاق کالا را بگیرد، افزود: دولت همچنین باید برای تشویق تولیدکنندگان تسهیلات کم‌بهره بانکی در اختیار مولدان تولیدی قرار دهد.

امام جمعه تبریز گفت: فعالیت‌های اقتصادی باید در عرصه تولید کاذب نباشند بلکه باید در ایجاد اشتغال و رونق بازار اسلامی تلاش کنند.

وی با اشاره به رکود حاصله اقتصادی در کشور افزود: دولت باید اقتصاد را فعال کند و اقتصاد صحیح در اسلام مطلوب است و این رکود قابل قبول و تحمل نیست.

مجتهدشبستری افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری رکود موجود به تحریم‌های خارجی وابسته نیست و باید برای رفع رکود اقتصاد داخلی پویا شود.

وی گفت: ما در برجام به وعده‌های خود عمل کردیم ولی کشورهای غربی و آمریکایی عمل نکردند و بدعهدی کردند.

امام جمعه تبریز ادامه داد: آمریکایی‌ها همیشه عهدشکنی و بدعهدی می‌کنند و قابل اعتماد نیستند و همیشه اسلام ستیز بوده و هستند.

وی در ادامه با اشاره به حدیثی از امام جعفر صادق(ع) گفت: صدای قلم نویسندگان، صدای پای اسب مجاهدان و صدای چرخ ریسندگان به عرش اعلی می‌رود.

عضو خبرگان رهبری در ادامه از مردم هشترود به عنوان مردمی ولایتمدار نام برد و گفت: هشترودی‌ها مردمان سخت‌کوش و مومنی هستند که در عرصه اقتصادی و کشاورزی در استان تلاش می‌کنند.

حجت‌الاسلام علی رحیمی امام جمعه هشترود در این دیدار شمه‌ای از فعالیت‌های اقتصادی بیوگرافی هشترود را بیان کرد و گفت: این جمع جمعی از بازاریان و تولیدکنندگان هشترودی هستند که برای عرض سلام و ادب به محضرتان رسیده‌اند و خواستار کمک برای رکود اقتصاد بازار هشترود هستند.

وی خواستار کمک و مساعدت ایشان برای اجرای پایاب سد سهند، ایجاد اشتغال جوانان و وضعیت عمرانی شهر را شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: