پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۱۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
عجب شیر ما - عضو آزاد شده شورای اسلامی شهر تبریز گفت: عده ای از اینکه من آزاد شده و در صحن علنی شورا حضور یافته ام، ناراحت هستند که به طور قطع روزی پشیمان خواهند شد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، المیرا خاماچی که پس از سه ماه بازداشت امروز یکشنبه برای نخستین بار در جلسه شورا حاضر شده بود، اظهار کرد: از اینکه پس از سه ماه امروز شانس حضور مجدد در شورا را یافته ام احساس خوشبختی و از مراجع امنیتی و قضائی تشکر می کنم که در این مدت کوچکترین مشکلی برایم به وجود نیامد و به غیر از زیبائی چیزی ندیدم.
وی افزود: در این مدت فقط محبت و بزرگواری از مسئولان بررسی پرونده ام مشاهده کردم و از آنها ممنونم.
خاماچی ادامه داد: اما در این مدت باید برای بسیاری از افراد ثابت شده باشد که اگر خدا با کسی همراه باشد، هیچ کس نمی تواند علیه او کاری انجام بدهد.
وی اضافه کرد: در این مدت برخی از افراد به فکر حذف و بد نام کردن من بودند اما امروز با روی سفید به صحن علنی شورا بر گشته ام و به این عده اعلام می کنم که من رفتم و برایم خیر بود و انشالله شما هم می روید و برایتان خیر حاصل می شود.
خاماچی با بیان اینکه روز پنجشنبه 20 خرداد ماه از بازداشت آزاد شده است، گفت: اما متاسفانه و هزاران تاسف که برخی طی این روزها تلاش بسیاری کردند تا من به شورا بر نگردم ، سئوالم این است که مگر من چه کرده بودم؟
وی افزود: من همواره در شورای اسلامی شهر حق را گفته ام و هرگز از این رویه خود دست برنخواهم داشت.
به گزارش ایرنا، یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در سخنانان قبل از دستور از اینکه طرح ها و لوایح شورا و شهرداری درباره تخصیص هبه کارشناسی نمی شود، انتقاد کرد و گفت: شاید بیش از نیمی از این طرح ها و لوایح مربوط به هبه است که تخصصی و با دقت بررسی نمی شود.
اسماعیل چمنی از اختصاص هبه ها به اشخاص حقیقی و حقوقی ابراز گلایه کرد و افزود: در برخی مواقع شاهدیم که این هبه ها به افراد متمول تخصیص می یابد در حالیکه افراد کم بضاعت شاید برای دو میلیون تومان با بن بست مواجه می شوند.
وی از بی توجهی کارکنان شهرداری به تکریم ارباب رجوع نیز انتقاد کرد و گفت: شهرداری باید در این زمینه اقدامات عاجل و محکمی انجام دهد تا موجب نارضایتی آحاد مردم از شهرداری نشود.
المیرا خاماچی عضو شورای شهر تبریز اواخر اسفند ماه پارسال بازداشت شد.
شورای اسلامی کلان شهر با بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر جمعیت 21 عضو دارد و از اواخر پارسال به دلیل بازداشت و دستگیر چهار نفر از اعضای خود با چالش مواجه بود.
برچسب ها: شورای شهر ، خاماچی ، تبریز
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: