جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۱۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
عجب شیر ما - فرماندار بناب گفت: بايد مشاركت مردم در برگزاري ويژه برنامه هاي بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خميني(ره) پررنگ تر از گذشته باشد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، ولي الله فرج اللهي روز يكشنبه در نشست هماهنگي مسئولان ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خميني(ره) اين شهرستان گفت: همه ما در حفظ و انتقال دستاوردهاي انقلاب و امام راحل(ره) به نسل آينده مسئول هستيم و نبايد از كنار آن به سادگي عبور كنيم.
وي با اشاره به اينكه بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خميني(ره) بهانه اي براي زنده نگه داشتن ياد و خاطره آن امام بزرگوار است؛ افزود: آگاه سازي مردم نسبت به ظلم و ستم حكومت طاغوت از ويژگي هاي بارز امام راحل(ره) بود و ايشان هرگز از آن دست برنداشتند و امروز هم به عنوان الگويي براي ملت هاي ستمديده و آزادي خواه در دنيا تبديل شده اند.
فرماندار بناب از اعزام كاروان از اين شهرستان براي شركت در آيين بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خميني(ره) به مرقد مطهر آن حضرت خبرداد و اعلام كرد: زائران و شركت كنندگان در سالگرد ارتحال امام(ره) در قالب هشت دستگاه اتوبوس از اين شهرستان به تهران اعزام خواهند شد كه انتظار مي رود مسوولان شهرستان همكاري لازم را با سپاه ناحيه بناب داشته باشند.
فرماندار بناب در ادامه شركت گسترده مسوولان، كاركنان و قشرهاي مختلف مردم در بيست و هفتمين سالگرد ارتحال امام راحل(ره) را خواستار شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: