جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۱۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز خبر داد
عجب شیر ما - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز، گفت: تغییر جهت مسیر خیابان‌های خاقانی و ارتش شمالی، از شانزدهم اردیبهشت اجرایی می‌شود.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، یعقوب وحیدکیا در جلسه شورای ترافیک آذربایجان‌شرقی، با اشاره به مصوبات شورای ترافیک شهر تبریز و استان، اظهار داشت: تغییر جهت مسیرهای خیابان خاقانی و ارتش شمالی، از پنجشنبه ساعت 6 صبح اجرایی می‌شود.

وی افزود: در زمینه تغییر جهت حرکت خودروها در این مسیر، نصب علایم و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در حال انجام است و تا چهارشنبه شب تمامی اقدامات آماده سازی به اتمام می‌رسد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز، با بیان اینکه با تغییر جهت مصوب، بخشی از مشکل ترافیک شهری و اتوبوس‌ها کاهش می‌یابد، گفت: با مستقیم شدن مسیر اتوبوس‌ها، علاوه بر کاهش آلودگی شدید در هسته مرکزی شهر، میزان مجموع مصرف سوخت یکساله خودروها نیز کاهش چشمگیری خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این طرح، خیابان‌های ارتش شمالی، خاقانی، خیابان امام (حد فاصل میدان ساعت و خاقانی) و خیابان جمهوری اسلامی (حد فاصل میدان شهدا و میدان دانشسرا) جهتشان معکوس می‌شود.

وحیدکیا، به طرح استفاده از حیاط مدارس در بافت مرکزی تبریز به عنوان پارکینگ در ساعات غیردرسی اشاره کرد و گفت: 20 مدرسه در 5 ناحیه تبریز شناسایی شده بود که متأسفانه به دلیل همکاری نکردن آموزش و پرورش، این طرح هنوز اجرایی نشده است

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: