دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 13 2024
کد خبر: ۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
امام جمعه عجب شیر:
عجب شیر ما - امام جمعه شهرستان عجب شیر گفت: اگر قیام عاشورا نبود، بسیاری از نهضت‌ها و انقلاب‌های تاریخ به‌خصوص انقلاب اسلامی به‌وقوع نمی‌پیوست و سیدالشهداء(ع) با نهضت خود، پایه‌های حکومت جهانی اسلامی را بنیان نهاد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، حجت الاسلام محمود شربیانی، در جمع ستاد فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه، نهضت امام حسین(ع)، مسیر تاریخ بشریت را تغییر داد، اظهار داشت: اگر قیام عاشورا نبود، بسیاری از نهضت‌ها و انقلاب‌های تاریخ به‌خصوص انقلاب اسلامی، به‌وقوع نمی‌پیوست و سیدالشهداء(ع) با نهضت خود، پایه‌های حکومت جهانی اسلامی را بنیان نهاد.

وی افزود: در نظام آفرینش، هر چیزی که ارزشمند باشد دشمنان در مرحله اول، در فکر حذف آن بوده و اگر نتوانند، در فکر ارائه مدل جعلی و تقلبی از آن هستند.

امام جمعه شهرستان عجب شیر، با اشاره به نمونه‌های متعدد تاریخی همچون ادعای خدایی داشتن فرعون، پیامبران دروغین زمان پیامبر(ص)، محروم کردن حضرت علی(ع) از خلافت جامعه اسلامی و خلیفه شدن معاویه ملعون، گفت: در جامعه‌ای که دروغ و تقلب رایج باشد، تشخیص حق از باطل سخت و دشوار می‌شود و عدم بصیرت، منجر به نابودی آن جامعه می‌گردد.

وی هدف از قیام امام حسین (ع) را احیای دین جدش رسول اکرم (ص) دانست و گفت: انتخاب راه شهادت تنها راه برای حفظ دین اسلام بود.

شربیانی، با اشاره به اینکه پیروزی رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس،به‌دلیل همین گریه‌ها و زنده نگه داشتن نهضت کربلا است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی، یک انقلاب و یک اسلام ناب را، در برابر اسلام وهابیون آل سعود، به جهان معرفی کرد.


برچسب ها: اسلام ، حکومت ، امام حسین
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: