دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 13 2024
کد خبر: ۱۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز:
عجب شیر ما - رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز با اشاره به دستگیری برخی اعضای شورا، گفت: داستان دستگیری‌ها از اینجا شروع شد که دفتری با نام شورا و در برج بلور تأسیس شد و فردی زیرکانه با فعالیت خود، پای برخی از مدیران شورا و شهرداری را به آنجا باز کرد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، علی نوای باغبان در جلسه علنی امروز شورای شهر تبریز، با اشاره به ضرورت تقویت بعد نظارتی شورای شهر تبریز، اظهار داشت: بعد نظارتی شورای شهر را باید در نظارت بر بودجه، نظارت بر درآمد و نظارت بر هزینه تقویت کنیم و این وظیفه شورای شهر در نظارت بر شورا و شهرداری است که با سازوکارهای خود بر حسن اجرای این کار نظارت کند.

وی افزود: برای نظارت باید ابزار و سیستم تعریف گردد، وقتی شورای شهر در بعد نظارتی می‌لنگد، دستگاه‌های نظارتی و اطلاعاتی کار خود را به نحو احسن انجام می‌دهند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز، با اشاره به دستگیری مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر تبریز، یادآور شد: داستان دستگیری‌ها اخیر از اینجا شروع شد که دفتری با نام شورا و در برج بلور تأسیس شد و فردی زیرکانه با فعالیت خود، پای برخی از مدیران شهرداری و اعضای شورا را بدانجا باز کرد و ما باید از این مسئله عبرت بگیریم.

وی افزود: اگر به مسئولیتمان دقیق عمل می‌کردیم و آن را در ابتدای طرح جمع می‌کردیم، دامنه آن زیاد نمی‌شد، باید زمینه‌های بروز این مشکلات را جمع کرده و نگذاریم این مسائل فساد در مجموعه تداوم یابد.

باغبان با تاکید بر اینکه باید زمینه‌های سوء استفاده در شورا و شهرداری را به حداقل برسانیم، خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر نباید در عزل و نصب‌ها دخالت کنند و شهرداری براساس سوابق و تخصص دست به انتخاب مدیران بزنند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: