دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 13 2024
کد خبر: ۱۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
عجب شیر ما - دانش آموزان روستاهای شهرستان اهر روستاهای خود را از زباله پاک کردند و بر داشتن محیط سالم و پاکیزه تأکید کردند
به گزارش عجب شیر ما به نقل از مهر - در این برنامه زیست محیطی که ظهر چهارشنبه با هماهنگی بخشداری و با همکاری دهیاری ها، آموزش و پرورش و محیط زیست برگزار شد، فرماندار شهرستان اهر گفت: مردم باید در کنار ادارات زیربط به وظیفه حفاظت از محیط زیست و تلاش برای داشتن محیطی سالم عمل کنند.

سید محمد عابدی در ادامه افزود: برای حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از آلودگی محیط زیست لازم است که مردم را آگاه کنیم و اگر این آگاه سازی از سنین پایین و مدارس شروع شود، تاثیر بسزایی خواهد داشت.

فرماندار شهرستان اهر در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: در شهرستان اهر نیز عزم مسئولان حفاظت از محیط زیست است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از هر کسی به شدت برخورد قانونی خواهد شد.

بخشدار بخش مرکزی اهر نیز در این مراسم گفت: ۷۰ درصد از خانوارهای روستایی اهر که ۸۰ روستای شهرستان را شامل می شود، از خدمات چهار اکیپ مدیریت پسماند مناطق روستایی شهرستان اهر برخوردار هستند که از طریق شرکت تعاونی دهیاری ها فعالیت می کنند.

کامل نصیری در پایان با بیان اینکه از ۲۰۲ روستای شهرستان اهر در ۹۶ روستا دهیاری وجود دارد، خاطر نشان شد: در کنار این اکیپ ها، از روستائیان نیز انتظار داریم با مدیریت صحیح پسماند چهره روستاها را آلوده نکنند.


برچسب ها: اهر ، زباله
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: