يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: ۱۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱
رئیس اتحادیه چرم و لوازم کفش تبریز خبر داد:
عجب شیر ما - سومین دوره نمایشگاه تخصصی چرم، ماشین آلات، یراق آلات و ملزومات کیف و کفش در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش عجب شیر ما، فیروز قلی پور با بیان این خبر افزود: در این دوره از نمایشگاه تخصصی چرم، ماشین آلات، یراق آلات و ملزومات کیف و کفش، بیش از 90 شرکت داخلی و خارجی آخرین دستاوردهای خود را در زمینه ملزومات کیف و کفش، ماشین آلات تولید کیف و کفش و چرم و سایر زمینه‌های مرتبط ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به نقش پر رنگ صنعت چرم، کیف و کفش و صنایع وابسته به آن در استان اضافه کرد: استان آذربایجان شرقی یکی از قطب‌های تولید کیف و کفش و چرم در ایران به شمار می‌رود و با توجه به کیفیت بالای محصولات تولیدی این استان، شاهد هستیم کیف و کفش و چرم تبریز جایگاه خود را در بازار یافته است.

قلی پور در ادامه با اشاره به شعار سال که اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، ادامه داد: برگزاری این دست نمایشگاه‌ها می‌تواند از یک سو به افزایش بهره وری در این صنایع و از سوی دیگر افزایش کیفیت در حوزه چرم و کیف و کفش شود که این امر به نوبه خود منجر به تقویت تولید داخلی و به تبع آن اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در راستای اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

وی در پایان افزود: سومین دوره این نمایشگاه از تاریخ یکم لغایت سوم اردیبهشت ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تبریز و در سالن پروین اعتصامی برگزار خواهد شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: