شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۲۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
دادستانی تهران:
عجب شیر پرس - دادستانی تهران اعلام کرد که شبنم نعمت‌زاده هم اکنون در زندان اوین است و خبر متواری بودن او صحت ندارد.‌
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دادستانی عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد: شایعه مطرح شده در مورد متواری بودن شبنم نعمت زاده صحت ندارد و این محکوم اقتصادی هم اکنون در زندان اوین است و خبر متواری بودن وی کذب محض است.

وی مدتی پیش طبق قانون و بر اساس زمان مقرره قانونی مرخصی رفته بوده و متعاقب آن مدتی غیبت کرد که در همان مقطع زمانی هم بلافاصله حکم جلب صادر و بازداشت و روانه زندان شد.

روابط عمومی دادستانی عمومی و انقلاب تهران همچنین اعلام کرد بابت مدت زمان غیبت هم علیه وی اعلام جرم شد که در حال رسیدگی است همچنین این محکوم اقتصادی وثائق سنگینی داشته که با دستور دادستانی بلافاصله پس از غیبت غیرموجه ضبط و جلب وی هم توسط تیم عملیات دادستانی تهران انجام شده است.

خضریان عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس امروز گفته بود: به ما گزارش شده که خانم شبنم نعمت‌زاده  (دختر وزیر صمت دولت سابق) متواری شده و اصلاً در زندان نیست.

آقای اسماعیلی، سخنگوی وقت قوه قضاییه در نشست خبری ۱۰ دی‌ماه سال ۱۳۹۸ اعلام کرده بود: خانم شبنم نعمت‌زاده و احمدرضا لشگری‌پور به جرم مشارکت در اخلال عمده و کلان در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام توزیع مایحتاج عمومی و پیش خرید محصولات دارویی هر کدام به تحمل ۲۰ سال حبس تعزیری محکوم شدند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: