پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۱۱۹۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
عجب شیر پرس - بازیکن سابق استقلال گفت: به نظرم استقلال همیشه استقلال است و تحت هر شرایطی تیم‌های مقابل از جمله سپاهانی‌ها هستند که باید از این تیم هراس داشته باشند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، ایمان عالمی بازیکن سابق استقلال درباره برد آبی پوشان در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر مقابل ملوان اظهار کرد: کار استقلال برابر ملوان به مشکل خورده بود و شاگردان نکونام نتوانستند شرایط را برای پیروزی فراهم کنند اما در نهایت روی یک ارسال به گل برتری رسیدند که اتفاق خوبی نیست. ملوان یک تیم جوان و پرانگیزه بود .شاید اگر پنالتی آن‌ها به گل تبدیل می‌شد شرایط برای آن‌ها فرق می‌کرد، تیمی که انرژی زیادی داشت، با تمام توان بازی کرد و تلاش می‌کرد استقلال را محکوم به رفتن به دفاع کند اما یک لحظه غلفت و جوانی این تیم باعث شد ملوانی که خوب مقابل این تیم بازی می‌کرد نتواند یک امتیاز را هم کسب کند. در ابتدای مسابقات، کسب امتیازات کامل هر دیدار خیلی مهم‌تر از هر امر دیگری است.
استقلال - سپاهان یک فینال زودرس است

او درباره بازی این هفته مقابل سپاهان ادامه داد: این دیدار یک فینال زودرس است؛ دیداری که می‌تواند به سود تیم‌هایی چون پرسپولیس و گل گهر هم تمام شود. سپاهان با تعداد زیادی بازیکن بزرگ و باتجربه به مصاف استقلالی خواهد رفت که نتوانست در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته باشد و نکونام تنها شاکله تیم فصل گذشته را حفظ کرد اما در خرید بازیکنان مدنظر به دلایل مختلف ناکام ماند و حالا مجبور است با همین بضاعتی که دارد به مصاف بهترین تیم لیگ از نظر جذب بازیکن برود. سپاهان هم روی نیمکت دست پری دارد هم روی سکو که این مهم کار استقلال را سخت می‌کند. به نظرم استقلال همیشه استقلال است و تحت هر شرایطی تیم‌های مقابل از جمله سپاهانی‌ها هستند که باید از این تیم هراس داشته باشند.

هرگز استقلال را از پیش شکست خورده ندانید

بازیکن سابق استقلال درباره اینکه آیا آبی‌ها می توانند در این دیدار مهم به امتیاز برسند بیان کرد: نکونام و بازیکنان این تیم هم می‌دانند دیدار سختی پیش رو خواهند داشت. به طور حتم آنها برد مقابل ملوان را فراموش کردند و تمام تمرکزشان بر این است که بتوانند با تمرینات خوب و آمادگی کامل به مصاف سپاهان رفته و این تیم را شکست دهند. هرگز نباید استقلال را مقابل سپاهان از پیش شکست خورده دانست. استقلال همیشه کارهای بزرگ انجام می‌دهد.

حمایت هواداران از نکونام، نکته امیدوارکننده استقلال

عالمی درباره عملکرد استقلال در دو هفته اخیر افزود: با توجه به کمبود بازیکنان، تیم در این دو هفته بسیار خوب کار کرد. دست جواد نکونام در استقلال خالی است و بازیکنان مدنظر وی گرفته نشده‌اند و او باید با همین بازیکنان فعلا کار را پیش ببرد تا در نیم فصل بتواند نسبت به جذب بازیکنان جدید اقدام کند. باید به استقلال زمان داد تا رفته رفته شرایط برای این تیم بهتر شده و از لحاظ شیوه بازی هم این تیم به آن چیزی که هواداران انتظار دارند برسد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: