چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 01 2024
کد خبر: ۱۱۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
عجب شیر پرس - مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: ۱۶۵ کلاس درس جدید با اعتبار بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان در حال ساخت است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، اسعد رسولی روز یکشنبه اظهار کرد: این تعداد کلاس در قالب ۴۲ مدرسه شهری و روستایی با مشارکت خیران و همچنین از محل منابع ملی و استانی در دست ساخت است.

وی ادامه داد: اکنون ۱۵ مدرسه در سطح شهرستان به صورت کانکس داریم که از این تعداد، در سفر مقام عالی استان مقرر شد تا پایان سال جاری تمام آنها حذف و تبدیل به کلاس درس مناسب شوند.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد با اشاره به اینکه ۱۲ مدرسه مهاباد فرسوده است، افزود: هم اکنون ۳۲۵ مدرسه در قالب یک هزار و ۵۰۰ کلاس در شهرستان به پنج هزار و ۲۳۶ دانش آموز سطوح تحصیلی خدمات آموزشی ارایه می‌کنند.

رسولی با بیان اینکه در بحث نیروی خدماتی در مدارس با مشکل مواجه هستیم، اضافه کرد: در حال حاضر به ازای هر ۵۰ دانش آموز در مهاباد یک معلم در اختیار داریم و خوشبختانه هیچ دانش آموزی از معلم و فضای درس محروم نیست.

وی از افتتاح یک سالن ورزشی با اعتبار هفت میلیارد تومان در هفته دولت سال جاری خبر داد و یادآور شد: کمک به توسعه فضای آموزشی و ورزشی بویژه در مناطق محروم و حاشیه شهر در اولویت آموزش و پرورش قرار دارد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: