پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۱۱۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
دادستان کل کشور:
عجب شیر پرس - دادستان کل جمهوری اسلامی ایران، گفت: از همان ابتدای حادثه حمله به سفارت جمهوری آذربایجان، تحقیق و پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت و از طریق دیپلماسی و با رویکرد تعامل و همکاری دوجانبه موارد را گام به گام پیش بردیم.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری روز سه شنبه در تماس با همتای آذربایجانی، پس از بررسی ابعاد مختلف حادثه حمله به سفارت این کشور، مسائل و نکات مدنظر را مورد گفت و گو قرار دادند.

در این تماس حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری با بیان اینکه جزئیات و ابعاد مختلف این حمله از سوی مقامات قضایی و سیاسی کشور مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته است، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدای این حادثه به موضوع ورود کرد و ابعاد مختلف آن را مورد تحقیق و پیگیری قرار داده و از طریق دیپلماسی و با رویکرد همکاری و تعامل دوجانبه موارد را گام به گام پیش برده است.

دادستان کل کشور همچنین تداوم و تعامل همکاری قضایی بین ۲ کشور دوست و همسایه را مورد تاکید قرار داد و ابراز امیدواری کرد که همچون گذشته تفاهم و همکاری های قضایی و سیاسی موجب توسعه پیوند عمیق بین ۲ ملت باشد.

کامران علی‌اف، دادستان کل جمهوری آذربایجان نیز ضمن قدردانی از پیگیری و تلاش‌های دیپلماسی و قضایی جمهوری اسلامی ایران، بر تداوم این همکاری ها تاکید کرد و گفت: نباید اجازه داد رخدادهایی همچون حادثه اخیر موجب از دست رفتن فرصت های همکاری و تعامل های دوجانبه بین دو کشور دوست و همسایه شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: