جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۱۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
عجب شیر ما - فرماندار تبریز گفت: فعلا از سوی وزارت کشور بخشنامه و دستورالعملی برای اظهار نظر در خصوص این موضوع به ما نرسیده است.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رحیم شهرتی‌فر با بیان اینکه پیشنهاد می‌کنیم تا اعداد رندی برای نرخ کرایه تاکسی در مسیرهای مختلف تعیین شود، از مردم خواست درباره افزایش 17 درصدی نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس نظرات مثبت و منفی و انتقادات خود را با فرمانداری تبریز در میان بگذارند.

فرماندار تبریز با اشاره به مصوبه شورای شهر تبریز برای افزایش 17 درصدی نرخ کرایه اتوبوس و تاکسی در این شهر، گفت: فعلا از سوی وزارت کشور بخشنامه و دستورالعملی برای اظهار نظر در خصوص این موضوع به ما نرسیده است.

وی ادامه داد: چیزی که مشخص است این تاکسیرانی و اتوبوسرانی از میزان درآمد خود گلایه‌مندند و در سازمان تاکسیرانی نیز نمی‌توانند نسبت به نوسازی دستگاه‌های خود با توجه به کمبود منابع مالی اقدام کنند و اعضای شورای شهر تبریز نیز با بررسی‌ها و جلساتی که با اتحادیه‌های تاکسیرانی و اتوبوسرانی داشته‌اند، به نتیجه افزایش 17 درصدی نرخ کرایه‌ها رسیده‌اند.

شهرتی‌فر گفت: ما نیز منتظر نظر دولت در این خصوص هستیم و بر همین اساس نیز مصوبه شورای شهر را با بخشنامه دولت تطبیق داده و اظهار نظر خودمان را در این خصوص اعلام کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به مهلت قانونی که در جواب مصوبات شورای شهر تبریز داریم، اگر بخشنامه‌ای از سوی دولت به دست ما نرسد در خصوص این موضوع در کمیته تطبیق مصوبات شورا تصمیم‌گیری خواهیم کرد و نظر فرمانداری را تا پایان سال به سمع و نظر مردم می‌رسانیم.

فرماندار تبریز در خصوص متروی شهر تبریز نیز گفت: دولت یازدهم سهم خود را در احداث مترو پرداخت کرده است و امیدواریم با تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد شاهد پیشرفت پروژه مترو تا میدان ساعت در سال 95 باشیم.

فرماندار تبریز ادامه داد: با توجه به جمعیت شهری تبریز به ناوگان حمل و نقل بیشتری برای جابجایی شهروندان نیازمندیم که در این خصوص نیز امیدواریم دولت اعتبارات ویژه‌ای برای حل این موضوع به تبریز اختصاص دهد.

برچسب ها: افزایش کرایه
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: