پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۱۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
عجب شیر پرس - مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پنجشنبه پانزدهم دی ماه ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ وجیه الله عبدی فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد حادثه کاری منجر به فوت، بلافاصله ماموران انتظامی و عوامل امدادی به محل اعزام شدند.

وی اظهار داشت: پس از حضور ماموران و در بررسی محل مشخص شد، جوانی ۲۶ ساله حین انجام کار دچار حادثه شده که متاسفانه براثر شدت جراحات وارده در دم جان باخته است.

فرمانده شهرستان انتظامی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه علت تامه بروز این حادثه توسط کارشناسان مربوطه دردست بررسی می‌باشد، خاطرنشان کرد: جسد متوفی تحویل پزشکی قانونی شد.

کشف هفت دستگاه ماینر غیرمجاز در شهرستان البرز

سرهنگ بهرام منصوری، فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت:در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در یک منزل مسکونی در شهر الوند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به همراه نماینده اداره برق به محل شناسایی شده اعزام و در بازرسی از آن، ۷ دستگاه ماینر فاقد مجوز که در حال استخراج غیرقانونی رمز ارز دیجیتالی بود را، کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با اشاره به اینکه ارزش تقریبی ماینر‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: شهروندان برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصاً امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: