پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۱۱۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
عجب شیر پرس - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به عملکرد ۹ ماهه این اداره‌کل در حوزه راهداری، از خط کش جدید ۵۵۷ کیلومتر از در محور‌های ارتباطی این استان خبر داد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از عملکرد ۹ ماهه این اداره‌کل در حوزه راهداری اشاره کرد و افزود: در این مدت ۵۵۷ کیلومتر خط‌کشی جدید در محور‌های ارتباطی استان انجام و یک هزار و ۷۷۵ عدد علائم ایمنی در این محور‌ها نصب شد.

آقای حاتمی گفت: همچنین در ۹ ماهه امسال یک هزار و ۴۴۰ متر نیوجرسی نصب و حدود ۹۰ کیلومتر شیب شیروانی در محور‌های ارتباطی استان ایمن‌سازی شد.

وی از بازسازی یک هزار و ۵۸۰ عدد گاردریل‌های آسیب‌دیده در محور‌های ارتباطی استان در سالجاری خبر داد و گفت: همچنین پنج هزار و ۸۰ متر گاردریل جدید در جاده‌های استان نصب شد.

حاتمی تصریح کرد: رعایت حریم راه‌ها از موضوعات مهمی در ایمنی جاده‌ای است که هم دستگاه‌های اجرایی در اجرای طرح‌های خود باید به آن دقت بیشتری داشته باشند و هم مردم برای حفظ سلامتی خود و دیگران ملزم به رعایت آن هستند.

وی افزود: برای حفظ ایمنی مسافران و تردد‌های جاده‌ای و همچنین حفظ سلامتی افرادی که به حریم راه‌ها تجاوز می‌کنند، سالانه پیگیری و گشت‌های بسیاری انجام می‌گیرد به‌طوری‌که در ۹ ماهه امسال ۴۴۰ مورد گشت‌زنی و اخطار به متخلفان ثبت شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از شناسایی ۱۷۵ مورد تخلف در حریم راه‌های استان در سالجاری خبر داد و گفت: از این تعداد با ۳۹ مورد برخورد و تخلفات قلع و قمع شد.

حاتمی تصریح کرد: امسال چهار هزار و ۷۰۹ متر اجرای نقوش، هفت کیلومتر روشنایی طولی و سه کیلومتر روشنایی تونل‌ها اجرا و ۴۳۴ مجوز برای فعالیت در حریم راه‌های استان صادر شده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: