جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۱۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
عجب شیر ما - دوچرخه سوار حامل پرچم مزین به تمثال شهدای متبرک 72 شهید از 21 استان کشور و حامل پیام 'سنگ، مقاومت، ایثار، شهامت و شهادت' وارد عجب شیر شد و مورد استقبال مسوولان این شهرستان قرار گرفت.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، این دوچرخه سوار روز چهارشنبه در بدو ورود به عجب شیر و در دیدار فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان گفت: من این سفر فرهنگی و ورزشی خود را به منظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس آغاز کرده ام.
روح الله بصیری نیا، سنگ را نماد مبارزه با صهیونیست ها و نشانه حمایت خود از مبارزان فلسطینی عنوان کرد و افزود: من در این سفر با پیام تجلیل از ایثارگری و جانفشانی های ملت مظلوم ایران به ویژه خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان در دوران دفاع مقدس و پیام رسانی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در سال دولت ملت، همدلی همزمانی رکاب زنی می زنم.
این دوچرخه سوار از هفت ماه قبل سفر خود را شروع کرده و تاکنون از 17 استان کشور عبور کرده و بیش از 12 هزار کیلومتر رکاب زده است.
فرماندار عجب شیر نیز در این دیدار با بیان اینکه رساندن پیام شهدا وظیفه همگانی است، گفت: این امر موجب اتحاد و همدلی و مایه دلخوشی و آرامش مردم می شود.
ابراهیم طاهری افزود: همه ما مدیون شهدا هستم و باید از همه روش های منطقی، پیام رسان خون شهدا و مبلغ ایثارگری های خادمان به نظام و انقلاب باشیم.
این دوچرخه سوار شهریاری با پنج خانواده شهدای شهرستان عجب شیر دیدار و از آنان با اهدای لوح تقدیر تجلیل کرد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: