يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: ۱۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸
عجب شیر ما - رئیس پلیس فتا استان گفت: فردی که با بدست آوردن رمز دوم حساب بانکی یکی از شهروندان اقدام به خرید شارژ تلفن همراه می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش هفته نامه عجب شیر به نقل از فارس، سرهنگ "محسن محمودی" اظهار کرد: در پی شكایت یكی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی از حساب بانکی وی مبالغی به صورت اینترنتی و غیر مجاز برداشت کرده است، رسیدگی به این امر در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: شاکی در اظهارات خود اعلام کرد که رمز دوم حساب بانکی خود را در اختیار کسی قرار نداده است که در بررسی های تخصصی مشخص شد، تمامی برداشت‌ها به صورت خرید شارژ و برداشت غیر مجاز انجام گرفته است.

وی گفت: ماموران با اقدامات تخصصی، متهم را شناسایی و به این پلیس احضار کردند که در بازجویی‌های به عمل آمده و در مواجهه با ادله و مستندات به بزه ارتکابی اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شد، خاطرنشان کرد: مهمترین نکته ای که باید کاربران مد نظر داشته باشند این است که اطلاعات مربوط به حساب‌های بانکی اعم از رمز اول و دوم خود را در اختیار دیگران قرار ندهند؛ چرا که با این کار خودمان زمینه را برای آسیب فراهم می کنیم؛ لذا باید دقت داشته باشیم که این اطلاعات (رمزها)جزء مسائل خصوصی ما بوده و نباید به راحتی در اختیار دیگران قرار دهیم.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: