چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 01 2024
کد خبر: ۱۰۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
عجب شیر پرس - مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به معامله بیش از ۴۷ میلیون و ۸۰۹ هزار سهم و حق تقدم سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در این استان طی هفته گذشته، گفت: ارزش معامله‌های انجام شده در این مدت بیش از ۳۸۴ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال بود
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، وحید جوادی روز یکشنبه اظهار کرد: شاخص کل بورس آذربایجان‌غربی طی هفته گذشته (شنبه تا پنجشنبه قبل) با پنج هزار و ۹۳۶ واحد افزایش به یک میلیون و ۳۱۹ هزار و ۷۸۹ واحد رسید.

وی با اشاره به اینکه هفته گذشته شاخص بازار فرابورس نیز افزایش ۵۲ واحدی را تجربه کرد، افزود: این شاخص نیز تا پایان هفته گذشته به ۱۷ هزار و ۹۷۱ واحد رسیده بود.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه طی هفته گذشته در بورس استان، ۱۳ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق ‌تقدم بیش از ۱۳۷ شرکت‌های بورسی و فرابورسی را معامله کردند، ادامه داد: در این مدت نمایندگی شرکت کارگزاری «توسعه سهند» بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۵۴ درصد به خود اختصاص داد.

جوادی اضافه کرد: در این مدت، اوراق اسناد خزانه با ۱۵ درصد، بیشترین ارزش کل معامله‌ها را به خود اختصاص داد و در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار گرفت.

بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی در ۲۲ اسفند سال ۱۳۸۳ و با همت سازمان بورس و اوراق بهادار و استانداری آذربایجان غربی راه‌اندازی شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: