پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۱۰۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
عجب شیر پرس - با برگزاری جلسه ای در حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، حجت الاسلام «مهدی ابوالحسنی» به عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران عجب شیر معرفی و از خدمات «احمد خیرخواه» رئیس پیشین بنیاد این شهرستان قدردانی شد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایثار، در این جلسه که در دفتر فرماندار عجب شیر برگزار شد، «جابر ابوالفتح زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی حُکم انتصاب حجت الاسلام ابوالحسنی را به او اهدا کرد.
 
در متن حُکم ابوالفتح زاده خطاب به حجت الاسلام ابوالحسنی آمده است: «نظر به تعهد و تجارب ارزشمند شما به موجب این حکم، جنابعالی را به عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان عجب شیر منصوب می نمایم. امید است با استعانت از درگاه ایزد متعال و بهره مندی از ظرفیت های موجود در آن شهرستان و نیز همراهی و همدلی همکاران خدوم در ستاد استان و شهرستان عجب شیر زمینه های تحقق سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در امورترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و شهادت و ساماندهی امور ایثارگران را فراهم آورید.»
 
در ادامه این حکم تاکید شده است: «اولویت هایی مانند اعتلاء، ترویج و تحکیم ارزش ها و باورهای فرهنگی ایثار و جهاد در جامعه، حفظ و ترویج آثار، ارزش ها، حماسه ها و تجارب انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، التزام به رویکرد تعظیم و تکریم ایثارگران معزز و پاسداری از منزلت حق عظیم آنان بر کشور؛ حفظ و ارتقای جایگاه و منزلت اجتماعی، عزتمندی، خودباوری، مرجعیت و هدایت جامعۀ ایثارگری با تبیین نقش بزرگ و برجستۀ آنان در انقلاب اسلامی، ارتقای سطح علمی، اموزشی و توانمندی ایثارگران و خانواده های معزّز آنان به منظور نقش آفرینی فعال و حضور موثر در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و اداری، شناخت نیازهای واقعی و ارائۀ خدمات موثر به ایثارگران و خانواده های آنان در ابعاد مختلف آموزشی، اجتماعی، بهداشتی، درمانی، بیمه ای، معیشتی، اشتغال و مسکن با حفظ اصول عزتمندی، عدالت و شئون ایثارگری مورد انتظار است. توفیق جنابعالی را در خدمت به جامعۀ ایثارگران شهرستان عجب شیر از درگاه خداوند متعال خواستارم.»
 
حجت الاسلام «مهدی ابوالحسنی» متولد 1366 آذرشهر و دارای تحصیلات سطح 2 حوزوی است.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در این جلسه همچنین با اهدای لوحی از زحمت های احمد خیرخواه در دوران ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران عجب شیر قدردانی کرد. خیرخواه به عنوان رئيس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بناب معرفی شده است.
 

بعد از جلسۀ مزبور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با همراهی سرپرست بنیاد عجب شیر، در محل ادارۀ این بنیاد حاضر شد و ضمن دیدار و گفت وگوی صمیمانه با همکاران، حجت الاسلام ابوالحسنی را به آنان معرفی کرد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: