پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 16 2024
کد خبر: ۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲
عجب شیر ما - مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از مشخص شدن نمایندگان اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری برای سی و یکمین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان خبر داد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، جمشید نظمی روز شنبه گفت: بر این اساس ، اروین کیست ماکر از کشور هلند به عنوان کمیسر ارشد و اوله اولسن از کشور دانمارک به عنوان افسر آنتی دوپینگ برای حضور در سی و یکمین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان از سوی UCI طی نامه رسمی معرفی شده اند.
وی اظهارکرد: تلاش داریم سی و یکیمن دوره رقابت های تور بین المللی دوچرخه سواری نیمه حرفه ای ایران - آذربایجان را در شان و منزلت نظام مقدس ایران اسلامی برگزار کنیم.
نظمی افزود: آذربایجان و شهر تبریز با جوانان غیرتمند و غیور در تاریخ کشور پرافتخار ایران اسلامی تاثیرگذار بوده اند و برگزاری سی و یکیمن دوره رقابت های تور بین المللی دوچرخه سواری نیمه حرفه ای ایران - آذربایجان به عنوان نمادی از ورزش کشور و منطقه در سطح بین المللی جلوه گر است.
نظمی ادامه داد: برگزاری تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان بیش از پیش درایجاد شور و نشاط و طراوت زندگی در مردم نقش ایفا کرده و پیام صلح و دوستی و تقویت ارتباطات فرهنگی بین ملت های مختلف به ویژه ورزشکاران را با خود یدک می کشد.
وی گفت: سی و یکمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران - آذربایجان با ساختاری جدید و با نگاهی رو به جلو در حال حرکت است و برای رسیدن به تور حرفه ای نگرشی عمیق و باور و ایمان واقعی دارد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: