جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۸۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
نماینده مجلس شورای اسلامی:
عجب شیر پرس - نماینده مردم یزد ، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: توزیع خدمات و تامین نیازهای اقشار مختلف مردم خصوصا جوانان در محله های مختلف روستاها و شهرهای استان عادلانه باشد و تمامی شهروندان هم بتوانند از امکانات رفاهی و فرهنگی یکسان برخوردار شوند.

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، محمدصالح جوکار جمعه‌ در نشستی با مردم محله کوی توحید یزد که با رعایت نکات بهداشتی برگزار شد، افزود: به رغم اهمیت موضوع، خدمات در برخی محله ها به این بهانه که تازه تاسیس است ،درست انجام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه باید همه مردم به خصوص مناطق محروم و دوردست از امکانات بهتر و بیشتری برخوردار باشند، ادامه داد:این نابرابری‌ها در برخی محله هامشهود است و نمایندگان استان در مجلس یازدهم این موضوع را هم پیگیری می‌کنندو هم درخواست داریم این نابرابری‌ها کمتر شود تا مردم بیشتر در رفاه و آسایش باشند.

این نماینده استان یزد در مجلس اظهارکرد: توجه به امور فرهنگی، عمرانی، تولید، اشتغال، مسکن و سایر مطالبه های مردمی و جوانان باید از سوی مسئولان با همکاری خیران بیش از قبل مورد عنایت ویژه قرار گیرد و یک رویه و روحیه توام با رعایت عدالت اجتماعی در اقدام‌ها حاکم باشد .

جوکار در این نشست برخی مشکل مردم در زمینه‌های مختلف به خصوص حضور شهروندان افغانستانی ، خرابی خیابان‌ها، نبود فضای سبز و پارک مناسب ونیمه‌تمام برخی ساختمان‌های خدمات سلامت رامورد بررسی قرار داد و پیگیری آن را با همکاری مسئولان امر خواستار شد.

در این نشست تعدادی از مردم و جوانان کوی توحید یزد مسایل ،مشکل و مطالبه های خود را با نماینده حوزه انتخابیه شان در مجلس شورای اسلامی در میان گذاشتند .

شهر یزد حدود ۵۰ محله قدیمی دارد و آمارتعداد محله های جدید آن در دست نیست.

از جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری یزد در ۱۱ شهرستان حدود ۶۰ درصد در مرکز استان زندگی می‌کنند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: