شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۸۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
عجب شیر پرس - روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس اعلام کرد: با توجه به ابلاغ قانون جهش تولید مسکن، مددجویان متقاضی مسکن استان برای ثبت نام به سامانه http://saman.mrud.ir یا سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن مراجعه کنند.

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، بنا بر مطلب دریافتی شنبه بخشنامه معاون امور مشارکت های مردمی مؤسسات غیر دولتی و توانمندی امور مجلس سازمان بهزیستی کشور مبنی بر قانون جهش تولید مسکن ابلاغ شده است و با عنایت به این قانون همه افراد دارای معلولیت و مددجویان فاقد مسکن تحت پوشش بهزیستی باید در این زمینه اقدام کنند.

مدیرروابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس گفت:ثبت نام متقاضیان مسکن از بیست و هشتم مهر امکان پذیر شده و به مدت یک ماه از طریق مراجعه به آدرس الکترونیکی http://saman.mrud.ir یا سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن ادامه دارد.

عبدالرحمن سلیم حقیقی ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای احداث واحد مسکونی با اولویت اقشار کم‌درآمد، ثبت نام تمام جامعه هدف فاقد مسکن تحت پوشش در سامانه مذکور ضروری است.

مشاور مدیر کل بهزیستی فارس در امور رسانه بیان داشت: در زمینه مسکن مددجویی، بهزیستی فارس در سال جاری ۱۲۰۰ واحد مسکونی در استان به مددجویان واگذار می‌کند و ۷۵ میلیارد تومان اعتبار برای خانه دار شدن مددجویان هزینه کرده است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: