شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲
معاون وزارت ورزش و جوانان خبر داد
عجب شیر ما - معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: بیش از 4 هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد که اعتبارات میلیاردی برای اتمام آنها نیاز داریم و متاسفانه برخی از این پروژه‌ها نباید کلنگ‌زنی می‌شد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس،  امیررضا خادم صبح امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، با اشاره به وضعیت ورزش و جوانان در آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: روند خوبی را در سال‌های اخیر داشته‌ایم که امیدواریم این روند ادامه یابد.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: تعامل با دستگاه‌های ذیربط یکی از اصلی‌ترین خواسته‌های ما در عرصه مدیریتی است و باید شرایطی فراهم شود که حمایت‌های دیگر دستگاه‌ها بیشتر شود.

وی یادآور شد: توجه به حوزه جوانان یکی از مهم‌ترین رویکردهای وزارت ورزش و جوانان است و به وجود محدودیت‌های مالی و قانونی باید به حوزه جوانان در استان‌ها توجه داشته باشیم.

خادم تصریح کرد: در سفرهای هفتگی به استان‌ها حوزه جوانان مورد بررسی قرار می‌گیرد و فرم‌های ارزیابی تکمیل می‌شود و در این میان به سمن‌ها نیز توجه خاصی وجود دارد.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: بانوان نیمی از جامعه کشور هستند و در آخرین ارزیابی حضور بانوان در حوزه ورزش مشخص شد که آنان نیز نقش بزرگی داشتند و کمتر از مردان نبود.

وی تاکید کرد: میزان موفقیت با توجه به میزان هزینه و اعتباراتی که در زمینه بانوان به نسبت مردان صورت می‌گیرد نشان می‌دهد که بانوان موفقیت خوبی داشته‌اند.

خادم توجه به ورزش‌های همگانی و خانواده را یادآور شد و گفت: در حوزه توجه به ورزش‌های همگانی می‌توانیم در حوزه ارتقای جایگاه خانواده نیز موفق باشیم.

وی ادامه داد: بخش خصوصی در زمینه ورزش و جوانان می‌تواند نقش بیشتری داشته باشد و در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و توسعه ورزش‌های نیمه‌حرفه‌ای این بخش می‌تواند فعال شود.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: بیش از 4 هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد که اعتبارات میلیاردی برای اتمام آنها نیاز داریم و متاسفانه برخی از این پروژه‌ها نباید کلنگ‌زنی می‌شد.

وی برخورد صورت گرفته با بخش خصوصی در سال‌های گذشته را نامناسب خواند و گفت: با برخوردهای نامطلوب با سرمایه‌گذاران موجبات دلسردی و گاه تخطئه شخصیتی آنان را داشته‌ایم و امیدواریم بتوانیم با رفتار مطلوب با سرمایه‌گذاران الگویی برای بخش‌های دیگر باشیم.

نظمی را استاندار آذربایجان شرقی به وزارت ورزش معرفی کرد

خادم حضور خیران در حوزه‌های ورزش و جوانان را خواستار شد و گفت: استفاده از ظرفیت خیران در بخش ورزش بانوان که معمولا اسپانسرها مایل به حضور در آن نیستند بیشتر احساس می‌شود.

وی با اشاره به تغییر مدیریتی در اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: از حضور آقای اسبقیان در وزارت ورزش و جوانان بهره خواهیم گرفت و الگوی مدیریتی خوبی را از سوی وی شاهد بودیم.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: آقای نظمی را استاندار آذربایجان‌شرقی به ما معرفی کرد و وی شخصیتی ورزشی است که دین خود را به کشور در جبهه‌های دفاع مقدس ادا کرده است.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: