شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۶۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
عجب شیر پرس - به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در آیینی چند طرح عمران شهری و آبخیزداری با اعتبار ۶۰ میلیارد و ۱۲۷ میلیون ریال در بخش آبدان شهرستان دیر افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، شهردار آبدان در این ارتباط گفت: پروژه بوستان امید شهری با مجموعه کامل ورزشی، نمازخانه، آب نما و سرویس‌های بهداشتی با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱.۵ هکتار به بهره‌برداری رسید.

مصطفی تفضلی نیا افزود: بهره‌برداری از آسفالت هفت کوچه و معابر شهری با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های افتتاحی شهر آبدان است.

وی گفت: تعامل مشترک میان شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری آبدان و تداوم این تعامل زمینه ساز پیشرفت و توسعه چشمگیر و افزایش میزان رضایتمندی عموم شهروندان از خدمات رسانی مجموعه مدیریت شهری است که از بدو خدمت در شهرداری این همفکری و هم افزایی با اعضای شورای شهر وجود داشته است.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دیر گفت: سازه آبخیزداری درحوضهآبخیز جاشک بخش آبدان با حجم مخزن در یک دوره بارندگی ۲۰۰ هزار مترمکعب با اعتبار ۹ میلیارد و ۷۸میلیونریال به بهره‌برداری رسید.

امیر حسن ابراهیمی افزود: عملیات اجرایی سازه آبخیزداری در حوضهآبخیز جاشک با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۴۹ میلیونریال با حجم مخزن در یک دوره بارندگی ۵۰ هزار مترمکعب استحصال آغاز شد.

همچنینیک واحد مسکونی با اعتبار یک میلیارد ریال با زیربنای ۵۰ مترمربع تحویل مددجو کمیته امداد امام در شهر آبدان شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: