يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: ۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱
عجب شیر ما - با انتخاب فدراسیون سرآمدان علمی ایران دکتر علیرضا ختائی، استاد دانشگاه تبریز، در فهرست سرآمدان علمی ایران قرار گرفت.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، این فدراسیون که از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با هدف دستیابی به مرجعیت علمی جهانی راه‌اندازی شده است، اقدام به شناسایی 100 نفر از سرآمدان علمی کشور کرده است، که دکتر علیرضا ختائی، استاد گروه آموزشی شیمی کاربردی دانشگاه تبریز در این جمع قرار گرفته است.

برای گسترش تحقیقات نوین علمی و حرکت در مرزهای دانش به منتخبان از سوی فدراسیون سرآمدان علمی ایران گرنت‌های پژوهشی و آزمایشگاهی پرداخت می‌شود.

یادآور می‌شود؛ پیش از این نیز دکتر علیرضا ختائی، استاد گروه آموزشی شیمی کاربردی دانشگاه تبریز، بر اساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام جزو دانشمندان یک درصد پراستناد شیمی دنیا در سال 2015 قرار گرفته بود.

انتخاب به عنوان پژوهشگر برتر گروه علوم پایه کشور در سال 1392، پژوهشگر برتر استان آذربایجان‌شرقی در سال 1390، چاپ 9 جلد کتاب به زبان فارسی و انگلیسی، چاپ 241 مقاله در مجلات معتبر علمی خارجی (ISI)، ارائه 142 مقاله در سمینارهای علمی داخلی و خارجی، همکاری و اجرای 18 طرح تحقیقاتی، ثبت هفت اختراع در ایران از دیگر سوابق علمی و پژوهشی استاد دانشگاه تبریز است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: