جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی:
عجب شیر ما - مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی گفت: حضور فعالانه و پرشور جوانان در عرصه مهم انتخابات نیازمند بسترسازی و فراهم آوردن امکانات لازم است.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، حسن استوارآذر روز دوشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان، افزود: انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری یکی از رویدادهای مهم و تاثیرگذار جمهوری اسلامی در ابعاد داخلی و بین المللی است که باید تمام آحاد جامعه خود را برای حضور باشکوه در این میدان و امتحان بزرگ آماده کنند.
وی با اشاره به نقش مهم و تاثیر گذار حضور جوانان در این عرصه مهم سیاسی و اجتماعی، اظهار کرد: ستاد ساماندهی امور جوانان استان باید برنامه های مناسب و کارآمدی را در این راستا تهیه و تدوین کند.
استوارآذر با تاکید بر ضرورت توجه به کیفیت جلسات این ستاد، از تمامی دستگاه ها و ارگان های ذیربط خواست تا با هماهنگی کامل با ستاد برنامه های مطلوب در راستای محورهای 17 گانه تهیه و تنظیم کنند.
وی، توجه به موضوع اوقات فراغت، تهاجم فرهنگی، مساله ازدواج و طلاق، رفاه اجتماعی و ورزش و نشاط اجتماعی را از جمله محورها و رویکردهای مهم ستاد ساماندهی امور جوانان عنوان کرد.
استوارآذر از برگزاری همایش های جشن ازدواج پنج هزار نفری در تبریز و یکهزار نفری در شهرستان های آذربایجان شرقی تا پایان سالجاری خبر داد و گفت: باید دستگاه های مختلف اجرایی و فرمانداری ها در این زمینه مشارکت مناسبی داشته باشند.
وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به عنوان دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان تاکنون کارنامه ای درخشان و مفید از خود به جای گذاشته و جلسات منظمی را برگزار می کند، افزود: این نظم و ترتیب باید در شهرستان ها نیز تداوم داشته باشد و حداقل هر دو ماه یکبار جلسات مزبور تشکیل شود.
به گزارش ایرنا، دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان شرقی نیز در این نشست با بیان اینکه این ستاد در راستای منویات مقام رهبری و سیاست های دولت در جهت کاهش مسایل و مشکلات حوزه جوانان تلاش می کند، گفت: برگزاری 43 جلسه ستاد در استان نمونه ای از این حساسیت ها می باشد.
محمد شروین اسبقیان اظهار کرد: دبیرخانه ستاد نیز در جهت تحقق سیاست های مدیریت استان هر آنچه در توان دارد برای تهیه و تدوین برنامه های محوری انجام می دهد.
در این نشست گزارش های مرکز بهداشت ، دادگستری و بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی پیرامون برنامه های سلامت جوانان، کاهش طلاق و برنامه های ازدواج ارایه شد.
برچسب ها: انتخابات ، جوانان
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: