جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۵۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
نماینده مردم شهرکرد در مجلس:
عجب شیر پرس - نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای اجرای پروژه انتقال آب بن - بروجن ملی است و ابلاغ شده است، گفت: باید تلاش شود هر چه سریعتر این اعتبار تخصیص پیدا کند.
تلاش شود هر چه سریعتر اعتبار اجرای پروژه انتقال آب بن - بروجن تخصیص یابد
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، احمدراستینه پنجم شهریورماه در بازدید از پروژه انتقال آب بن - بروجن با تاکید بر اینکه نیمی از جمعیت چهارمحال و بختیاری با مشکل آب شرب مواجه است، اظهار کرد: بخش اعظمی از شهرستان بن از جمله لارک، یان‌چشمه، تومانک،  هرچگان و ... با مشکل تامین آب مواجه است و شهرک صنعتی این شهرستان نیز با تانکر آبرسانی می‌شود.
نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی افزود: در حال حاضر تنها ۳۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی بن فعال است، اگر بتوانیم مشکل آب این شهرک صنعتی را حل کنیم مشکل اشتغال در این شهرستان نیز حل می‌شود.
وی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای اجرای پروژه انتقال آب بن - بروجن ملی است و ابلاغ شده است، تاکید کرد: باید تلاش شود هر چه سریعتر این اعتبار تخصیص پیدا کند.
در ادامه فردوس کریمی مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در صورت اجرایی شدن پروژه انتقال آب بن - بروجن مشکل تامین آب ۱۳ شهر و ۱۱ روستا حل می‌شود.
وی ادامه داد: این پروژه دارای ۱۱۶ کیلومتر خطوط اصلی و ۱۳۷ کیلومتر خطوط فرعی است و ۷ پیمانکار بر این پروژه فعال است و ۹.۵ کیلومتر از اجرای این پروژه باقی مانده است.
کریمی در پایان گفت: تنها در قسمت آبگیر این پروژه به علت برخی از مشکلات اجتماعی هیچ پیشرفتی نداشته و صفر است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: