يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 05 2024
کد خبر: ۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷
عجب شیر پرس - استاندار مرکزی گفت: آیین احیای شب‌های قدر در ۳۶ نقطه این استان با رعایت شیوه نامه‎های بهداشتی برگزار می‌شود.
آیین شب‌های قدر در ۳۶ نقطه استان مرکزی برگزار می‌شود

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، سید«علی آقازاده»  در نشست ویدئو کنفرانس ستاد ملی مبارزه با کرونا با حضور مقام معظم رهبری در استانداری استان مرکزی افزود: معظم‌له در این نشست نقش دعا و نیایش را در مقابله با بلایای طبیعی موثر دانستند و بر همین اساس آیین شب‌های قدر در ۳۶ نقطه این استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آیین شب‌های قدر در ۳۶ مصلی استان مرکزی با هماهنگی ائمه جمعه، شورای تامین و فرمانداران با دعوت افراد با اسم و نظارت دقیق و گسترده دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود.

استاندار مرکزی بیان کرد: در مورد برگزاری آیین شب‌های قدر در مصلی بیت‌المقدس اراک تا کنون تصمیمی اتخاذ نشده که این مهم در اسرع وقت در نشستی با آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه این شهر تصمیم‌گیری می‌شود.

آقازاده در خصوص آخرین آمار میتلایان به ویروس کرونا در استان مرکزی، اظهار داشت: به غیر پنج‌شنبه و جمعه هفته گذشته که تعداد قابل توجهی در شهرستان خنداب از سه خانواده به ویروس کرونا مبتلا شده بودند هم اکنون وضعیت استان در شرایط مطلوبی قرار دارد.

وی افزود: اکنون استان مرکزی در میزان مبتلایان به ویروس کرونا در رتبه شانزدهم کشور قرار دارد که در صورت تداوم شرایط موجود تا آخر هفته جاری به‌رتبه نوزدهم می‌رسد.

استاندار مرکزی بیان کرد: ویروس کرونا با همکاری مردم و برنامه ریزی مسوولان در ایران بعد از گذشتن از سه هفته اوج، اکنون در شرایط تثبیت قرار دارد در صورتی که در بسیاری از کشورها بعد از گذشت ۶ هفته همچنان در شرایط اوج قرار دارند که رهبر معظم انقلاب در نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا از مردم و مسوولان قدردانی کردند.

استان مرکزی ۱۲ شهرستان و یک میلیون و ۴۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

کیانوش جهانپور  درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن در کشور افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۲۰ اردیبهشت) بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاههای علوم پزشکی یک هزار و ۵۲۹  بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد و با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به این بیماری در کشور به ۱۰۶ هزار و ۲۲۰ نفر رسید.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: