پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 16 2024
کد خبر: ۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲
فرماندار تبریز خبر داد
عجب شیر ما - فرماندار تبریز گفت: برای برگزاری هر چه بهتر و منظم‌تر انتخابات سال جاری 12 هزار نفر در 720 شعبه اخذ رای کارهای مربوط به صندوق، حفاظت و نگهبانی از شعبه، بازرسی و نظارت بر انتخابات را بر عهده دارند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، رحیم شهرتی‌فر پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری تبریز اظهار داشت: نامزدهای انتخاباتی که دو ماه بعد برای انتخابات می‌آیند باید با تمهیدات لازم و برنامه‌ریزی شده در صحنه حاضر شوند و نباید از امکانات دولتی استفاده کنند و طبیعی است که اگر تخلف آن‌ها محرز شود به مراجع ذیصلاح معرفی می‌شوند.
وی افزود: در هر شعبه اخذ رای به 13 نفر نیرو نیاز است و این همکاران از سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف معرفی می‌شوند.
فرماندار تبریز گفت: برای برگزاری هر چه بهتر و منظم‌تر انتخابات سال جاری 12 هزار نفر در 720 شعبه اخذ رای کارهای مربوط به صندوق، حفاظت و نگهبانی از شعبه، بازرسی و نظارت بر انتخابات را بر عهده دارند و به این ترتیب بدنه دولت در حد وسیعی درگیر می‌شود.
وی گفت: امید است انتخابات به نحو احسن برگزار شود.
فرماندار تبریز اظهار داشت: اگر در کلانشهرها انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار شود همکاران مورد وثوق، مطمئن باید انتخاب و معرفی شوند که به تجهیزات و سیستم‌های الکترونیکی آشنایی کامل داشته باشند تا مشکلی در شعب اخذ رای به وجود نیاید.
وی با اشاره به اینکه در زمان تبلیغات کاندیداها برای انتخابات چهره شهر به آشفته بازار تبلیغات تبدیل می‌شود، گفت:  سازمان زیباسازی شهرداری تبریز برای سازه موقت تبلیغات کاندیداها و رفع این موضوع فراخوان داده است.
شهرتی‌فر افزود: بر اساس این فراخوان افرادی که طرح و برنامه‌ای داشته باشند می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و این فراخوان شامل 19 ویژگی است.
فرماندار تبریز گفت: در زمان تبلیغات انتخاباتی طیف خاصی از کاندیداها به شیوه خاصی متوسل می‌شوند؛ اما نباید از دایره انصاف خارج شوند و هرکدام از آنها مسئول حرف‌هایی که می‌زنند هستند و باید مراقب باشند تا اقدامات دولت زیرسئوال نرود و منافع شخصی را بر منافع ملی ترجیح دهند.
وی گفت: ما برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات به نیروی انسانی و خودرو نیازمندیم بنابراین انتظار داریم مسئولان نهادهای دولتی پیش‌بینی لازم را برای کمک و مساعدت با ستاد اجرایی انتخابات بکنند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: