پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 16 2024
کد خبر: ۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
حداکثر امتیاز بازی با بانک سرمایه را می‌خواهیم
عجب شیر ما - کاپیتان تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: در تمرینات نهایت تلاش خود را به‌کار می‌گیریم تا بتوانیم حداکثر امتیاز دیدار مقابل بانک سرمایه را مال خود کنیم.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، میکائیل تاجر  با اشاره به دیدار هفته آینده این تیم برابر تیم بانک سرمایه، اظهار داشت: بانک سرمایه تیم خوبی است و بازیکنان بزرگی در اختیار دارد اما  تیم ما در حال حاضر به این خودباوری رسیده است که می‌تواند تیم‌های بزرگ و پرستاره رقابت‌های لیگ برتر را نیز با شکست روبه‌رو کند.

وی تصریح کرد: در تمرینات پیش رو، نهایت تلاش خود را به‌کار می‌گیریم تا بتوانیم با تمریناتی خوب، خود را آماده دیدار مقابل بانک سرمایه کرده و حداکثر امتیاز این دیدار خانگی را مال خود کنیم.

تاجر در مورد محرومیت هواداران تیم والیبال شهرداری تبریز از حضور در این دیدار، گفت: به رأی فدراسیون والیبال احترام می‌گذاریم اما در آن دیدار این بازیکنان تیم پیکان بودند که هواداران ما را تحریک کرده و باعث به وجود آمدن چنین اتفاقاتی شدند.

وی تأکید کرد: به دلیل اینکه هواداران تیم والیبال شهرداری تبریز تابه‌حال کوچک‌ترین بی‌احترامی به تیم‌های حریف انجام نداده‌اند، این محرومیت به‌هیچ‌عنوان حق آنان نبود.

کاپیتان تیم والیبال شهرداری تبریز درباره باخت تیمش مقابل شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: ارومیه امسال به لطف بازیکنان ملی‌پوشی که در اختیار دارد، تیم بسیار خوبی بسته و روانه مسابقات کرده است که به‌نوعی یکی از اصلی‌ترین مدعیان کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر نیز محسوب می‌شود.

وی افزود: تیم ما هم در این دیدار بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و حتی می‌توانست ارومیه را با دستی پر ترک کند اما به دلیل اشتباهات فردی فراوانی که بازیکنانمان داشتند، بازنده از زمین مسابقه خارج شدیم.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: