دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲
عجب شیر ما - کارگران کارخانه تبریزکف شهرستان مرند امروز برای چندمین بار تجمع اعتراضی در مقابل استانداری آذربایجان شرقی برگزار کردند.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، کارگران کارخانه تبریز کف شهرستان مرند امروز برای چندمین بار تجمع اعتراضی در مقابل استانداری آذربایجان شرقی برگزار کردند.

یکی از کارگران حاضر در این تجمع در اظهار داشت: امروز حدود 40 تا 50 نفر از کارگران تبریز کف در مقابل ساختمان استانداری آذربایجان شرقی در تبریز حضور یافتیم که در ادامه به نمازخانه هدایت شدیم.

وی افزود: در این تجمع کارگران از عدم رسیدگی شفاف و موثر یه مطالبات باقیمانده کارگران در این پرونده گلایه کردند.

براساس این گزارش یکی از مسئولین استانداری با حضور در بین تجمع‌کنندگان از ادامه رسیدگی و پیگیری این پرونده خبر داده اما حل این مشکل را زمان‌بر اعلام کرد.

گفتنی است، کارگران شرکت تبریز کف از سه سال پیش با مشکل دریافت حق و حقوق مواجه هستند و در این مدت فقط بخش جزئی از مطالباتشان را دریافت کرده‌اند.

اخیراً این کارخانه به صورت موقت تعطیل شده است تا مجددا با تهیه مواد اولیه و رفع مشکلات تولید را آغاز کند، کارگران تبریزکف نیز در این مدت از عدم رسیدگی قاطعانه نهادهای ذی‌ربط گلایه کرده‌ و بار‌ها در مقابل فرمانداری مرند، استانداری و محل کارخانه تجمع اعتراضی برگزار کرده‌اند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: