سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۳۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
شهردار تبریز:
عجب شیر ما - شهردار تبریز با بیان اینکه در جنگ اقتصادی هستیم و همه این را می‌دانند، گفت: ما در شهرداری تبریز اجازه نمی دهیم در این شرایط سخت اقتصادی پروژه‌ای در شهر تعطیل شود و هر دو هفته یکبار پروژه جدیدی افتتاح و تقدیم شهروندان می‌کنیم.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، ایرج شهین باهر در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح «ولی عصر» تبریز با اشاره به مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در این پروژه بیان کرد: قرارگاه خاتم الانبیا در بسیاری از پروژه‌ها کمک حال شهرداری تبریز بوده و همیشه با ما همراهی کرده است که در پروژه تقاطع غیرهمسطح «ولی عصر» نتیجه این همراهی و همدلی را می بینیم.

وی در خصوص اهمیت پروژه ولیعصر (عج) نیز گفت: این پروژه به عنوان بخشی از فاز اول اتوبان ولایت دارای اهمیت فراوانی بود که نواقص آن را تلاش می کنیم تا آخر سال تکمیل کنیم.

وی اظهار کرد: باید در این شرایط سخت اقتصادی نشان دهیم که همگی پای کار هستیم و باید به مردم امید دهیم چراکه یکی از مطالبات اصلی مقام معظم رهبری از مسئولان ایجاد امید بین مردم است.

شهردار تبریز در همین خصوص افزود: این درحالیست که برخی از خائنان به نظام جمهوری اسلامی تلاش می کنند برخی مشکلات جزئی را بزرگنمایی کرده و مردم را دلسرد کنند.

وی با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه همیشه نشان داده که یکی از ستون های اصلی نظام است و هجمه های اخیر دشمنان علیه سپاه پاسداران نشان از اقتدار و تاثیرگذاری این نهاد دارد.

گفتنی است تقاطع غیرهمسطح «ولی عصر» به عنوان اولین پروژه بزرگ عمرانی سال جدید شهرداری تبریز امروز با حضور مسئولان استانی و مدیران شهری با صرف هزینه ۱۵۰ میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: