سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۳۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد:
عجب شیر ما - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت همکاری تمام بانک‌ها برای تحقق سیاست‌های رونق تولید تاکید کرد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از مهر، علی جهانگیری در جلسه بررسی مشکلات واحدهای تولیدی فولاد استان در تبریز با اشاره به ضرورت تحقق شعار سال و رونق تولید در کشور گفت: باید همه مدیران و مسئولان با همکاری صنایع و کارخانجات برای افزایش رونق تولید تلاش کنند.

وی با بیان اینکه حمایت از سرمایه‌گذاران در سال رونق تولید ضروری است، ادامه داد: وظیفه اصلی مدیران اقتصادی حمایت و همراهی تولید کنندگان است.

جهانگیری با اشاره به اینکه هرگونه اقدامی در این خصوص باید مستندسازی شود، افزود: همکاری تمام‌عیار بانک‌ها در راستای تحقق برنامه‌های تولید نیز ضرورت دارد و انتظار داریم همکاران حقوقی در بانک‌ها در عین رعایت قوانین حمایت‌های موردنیاز را از تولیدکنندگان داشته باشد.

وی اظهار کرد: اگر قصد حمایت از تولیدکننده را داریم باید مبتنی بر قوانین و در مسیر صحیح عملی شود. برای تحقق شعار سال نیازمند حمایت همه‌جانبه از فعالان تولید، سرمایه‌گذاران و صنعتگران هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه آذربایجان شرقی ظرفیت‌های بالای صنعتی و در زمینه فولاد دارد، ابراز داشت: باید از این پتانسیل‌ها در جهت توسعه استان استفاده کنیم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: