سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۳۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
فرماندار تبریز:
عجب شیر ما - فرماندار تبریز باید از کسانی که به فکر سرمایه گذاری هستند، حمایت کرده و پاسخگو شویم تا در کم ترین زمان کسی که می‌خواهد واحد تولیدی راه اندازی کند، نباید بروکراسی اداری مانعی برای روند تولید باشد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، بهروز مهدوی در جلسه شورای اداری شهرستان تبریز با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری سال جدید را با نام رونق تولید برای تلاش جهت حل مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها نامگذاری کردند، اظهار داشت: مردم از نظر معیشتی در مشکل هستند و این واقعیتی است که نمی‌توان انکار کرد. قطعا اگر تولید رونق بگیرد مشکلات اقتصادی رفع می‌شود فلذا مقام معظم رهبری با اشرافیت کامل و براساس نظراتی که ارکان نظام دارند به خوبی این شعار را تبیین فرمودند و نقشه راه را برای اقتصاددانان مشخص و روشن کردند.

وی با بیان اینکه وظیفه ما به عنوان مسئول در سال رونق تولید این است که به جدیت وارد شده و رفع موانع تولید کنیم افزود: باید از کسانی که به فکر سرمایه گذاری هستند، حمایت کرده و پاسخگو شویم تا در کم ترین زمان کسی که می‌خواهد واحد تولیدی راه اندازی کند، نباید بروکراسی اداری مانعی برای روند تولید باشد.

فرماندار تبریز با اشاره به اینکه با هماهنگی و همکاری بین بخشی و فرابخشی بین نهادهای انقلاب اسلامی و قوای سه گانه می‌تواند در توسعه شهرستان و پیشبرد امورات موثر واقع شود گفت: با تدبیر استاندار و حجت الاسلام آل هاشم، فضای همدلی و همراهی ایجاد شده که بزرگ ترین فرصت در دست مدیران شهرستان است تا بتوانیم در مسیر توسعه گام برداریم.

وی در ادامه، بی‌توجهی به مراتع و جنگل‌ها و مقررات شهرسازی و معماری و حریم و بستر رودخانه‌ها را عامل وقوع سیل دانست و ابراز داشت: این سیل نتیجه عملکرد 50 سال گذشته است که امروز خود را نشان داده است. همه دستگاه‌های متولی باید پاسخگوی مشکلات ایجاد شده باشند و همه با تمام توان در کنار هم تلاش کنیم ولی حجم خسارات کار بیشتری را می‌طلبد.

بهروز مهدوی با بیان اینکه در تبریز در ایام نوروز خیلی از مسیل‌های مسدود شده بازگشایی شد ولی کفایت نمی‌کند چراکه با ایده‌آل‌ها و حل مشکلات در بستر رودخانه‌ها فاصله داریم اضافه کرد: بی توجهی مردم و مسئولین برای نگهداشت رودخانه، خسارت زیادی را به همه مردم وارد می‌کند لذا باید ساماندهی مناسبی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه امسال، سال رونق تولید و انتخابات است که دغدغه مردم و مسئولین است خاطر نشان کرد: شرکت در تعیین سرنوشت و حل مشکلات اقتصادی مردم مهم است لذا باید با تمام توان در کنار مردم باشیم و تنها نگذاریم. امانت دار مردم خواهیم بود و با رعایت بی طرفی و عدم استفاده از اموال دولتی، باید مردم برای خودشان انتخاب کنند.

فرماندار تبریز با بیان اینکه همه مدیران باید در سال 97 برای سال 98 برنامه ارائه می‌دادند گفت: بر اساس این برنامه‌ها عملکرد مدیران رصد، نظارت و ارزیابی خواهد شد لذا باید مدیریت علمی داشته باشیم تا در بعد ملی و منطقه‌ای موفقیت را کسب کنیم.

وی وظیفه دستگاه‌ها را پاسخگویی شفاف به مردم و خدمت بی‌منت دانست و افزود: این جایگاه‌ها به برکت خون شهدا و اعتماد مردم در اختیار ماست و باید این فرصت را برای خدمت غنیمت بشماریم. تکریم واقعی ارباب رجوع را نه در شعار بلکه در عمل محقق کنیم. باید مشکلات مردم در حداقل زمان حل شود و مدیران سعی کنند جلسات خود را بعد از وقت اداری برگزار کنند تا در ساعات اداری به امورات مردم رسیدگی شود.

مهدوی با تاکید بر اینکه تغییرات مدیریتی و انتصابات را بدون هماهنگی با فرمانداری از هیچ مدیرکلی نمی‌پذیریم گفت: باید از مدیران توانمند و پاسخگو در عرصه‌های مدیریتی استفاده کنیم چراکه اثرات آن را مردم خواهند دید. باید جایگاه فرمانداری تبریز را که در سایه استانداری بوده ارتقا دهیم و همواره مدیران پاسخگویی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: