شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۳۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی:
عجب شیر ما - نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان میانه با حضور اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی شناسایی‌شده و پیگیری می‌شود.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، یعقوب شیویاری با اشاره به اینکه وظیفه اصلی نمایندگان قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون است اظهار داشت: برای نظارت بر وضعیت بهداشت و درمان در سطح کشور مقرر شد تا اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس سفرهایی را به برخی از نقاط کشور داشته باشند تا از نزدیک مشکلات مردم را بررسی کرده و کمبودها را شناسایی کنند.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مشکلات موجود در حوزه بهداشت و درمان شهرستان میانه با حضور اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و معاون درمان وزیر بهداشت بررسی شد گفت: مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان میانه شناسایی شد و ما آن‌ها را پیگیری خواهیم کرد تا این کمبودها رفع شده و مردم در آرامش خاطر از خدمات بهداشتی و درمانی بهره‌مند شوند.

وی به کمبودهای موجود در حوزه بهداشت و درمان شهرستان میانه اشاره کرد و گفت: نبود دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان‌های شهرستان میانه موجب شده است تا بعضی از بخش‌های ما در بیمارستان‌های این شهرستان افتتاح نشده و مورداستفاده قرار نگیرند لذا معاون درمانی وزیر بهداشت قول مساعد دادند تا در اسرع وقت با انجام مکاتبات لازم مشکلات موجود در این شهرستان را حل کنند.

شیویاری افزود: برخی از دستگاه‌های دیالیز بیمارستان برکت امام خمینی(ره) میانه نیز فرسوده هستند که مقررشده به‌زودی دستگاه‌های جدیدی جایگزین آن‌ها شود تا در ارائه خدمات به بیماران دیالیزی کمبودی احساس نشود و آنان در آرامش خاطر باشند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: