يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: ۳۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
استاندار آذربایجان شرقی:
عجب شیرما - استاندار آذربایجان شرقی گفت: در سال جاری واردات و تولید گوشت در مقایسه با سال قبل زیادتر شده و دلیلی بر افزایش قیمت گوشت وجود ندارد و به دستگاه‌های نظارتی تاکید شده که نظارت بیشتری داشته باشند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدرضا پورمحمدی در جلسه کارگروه عشایر استان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: باید با جدیت در راستای حفظ و صیانت از این قشر و رفع مشکلاتشان تلاش کنیم، چراکه عشایر نقش به‌سزایی در اقتصاد کشور ایفا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد:‌ مهم‌ترین ویژگی عشایر در مقایسه با جامعه شهری و حتی روستایی در این است که جامعه عشایری جامعه‌ای خوداتکا، تولید کننده و حافظ محیط زیست و میراث دار مباحث فرهنگی کشور هستند.

استاندار آذربایجان شرقی تقویت پایه‌های فرهنگی و آموزشی عشایر را مهم دانست و گفت: در مورد بازماندگان از تحصیل باید کار ویژه‌ای در مناطق عشایری انجام شود.

پورمحمدی بیان کرد: قاچاق دام به مقیاس خیلی کم مشکل بسیار بزرگی است، در سال جاری واردات و تولید گوشت در مقایسه با سال قبل زیادتر شده و دلیلی بر افزایش قیمت گوشت وجود ندارد و به دستگاه‌های نظارتی تاکید شده که نظارت بیشتری داشته باشند.

وی اذعان کرد: عشایر شایسته بیشترین خدمات هستند، وقتی که بیشترین خدمت از سوی جامعه عشایری به کشور ارائه می‌شود باید بیشترین خدمات را دریافت کنند.

 
 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: