جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵
عجب شیر ما - مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای امسال تاکنون این صندوق 62 میلیارد و 820 میلیون ریال تسهیلات در قالب وام ازدواج به جوانان استان پرداخت کرده است.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا؛ علیرضا آخوندزاده با بیان اینکه این صندوق در زمینه ازدواج و اشتغال اقدام به ارایه تسهیلات مالی با سود چهار درصد به متقاضیان می کند، افزود: بر همین اساس ارایه وام های 30 میلیون ریالی ازدواج برای زوج های جوان جزو اولویت های کاری این صندوق به شمار می رود.
وی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون دو هزار و 71 نفر برای دریافت وام ازدواج از صندوق کارآفرینی امید آذربایجان شرقی متقاضی شده اند که برای تمامی این افراد وام های 30 میلیون ریالی پرداخت شده و یا در حال پرداخت است.
آخوندزاده، مجموع ثبت نام کنندگان برای دریافت وام ازدواج در آذربایجان شرقی را سه هزار و 242 نفر اعلام کرد که از این تعداد 905 نفر در حال تشکیل پرونده هستند.
وی گفت: علاوه بر ارایه تسهیلات فوق، صندوق کارآفرینی امید آذربایجان شرقی براساس تفاهم نامه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی تبریز وام های ازدواج تا سقف یکصد میلیون ریال پرداخت می کند که تاکنون در این بخش 180 فقره پرونده تشکیل و به متقاضیان وام های مربوطه پرداخت شده است.
آخوندزاده ارایه تسهیلات اشتغال در قالب مشاغل خانگی، خود اشتغالی و کارفرمائی را از دیگر برنامه های اولویت دار صندوق کارآفرین امید استان عنوان کرد و افزود: در این زمینه از ابتدای امسال تاکنون تعداد 723 فقره پرونده تشکیل و افزون بر 157 میلیارد ریال وام های با سود چهار درصد به متقاضیان پرداخت شده است.
برچسب ها: وام ، ازدواج
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: