جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۲۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
شهردار تبریز:
عجب شیر ما - شهردار تبریز گفت: در مراسم آغاز رسمی تبریز ۲۰۱۸ که رئیس‌جمهور، هیات وزیران، سفرا و وزرای گردشگری کشورهای اسلامی حضور داشتند فرصتی مغتنم برای تبلیغ بیش‌ازپیش تبریز شد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از مهر، ایرج شهین باهر ظهر امروز پنج‌شنبه در نشستی با اعضای شورا و شهرداران کلان‌شهرهای کشور که در تبریز برگزار شد، هدف اصلی از برگزاری مراسم تبریز ۲۰۱۸ را تبلیغ دانست و اظهار کرد: تمامی فعالیت‌ها و تلاش‌ها از برگزاری مراسم آغاز رسمی تبریز ۲۰۱۸ این بود تا بتوانیم تبریز را به نحو احسن و شایسته تبلیغ کنیم.

وی با تأکید بر اینکه تبلیغ تبریز به‌عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال ۲۰۱۸ خوشبختانه به نحو احسن در سطح ملی و بین‌المللی که جزو خواسته‌های ما بود اتفاق افتاد افزود: در مراسم آغاز رسمی تبریز ۲۰۱۸ که رئیس‌جمهور، هیات وزیران، سفرا و وزرای گردشگری کشورهای اسلامی حضور داشتند فرصتی مغتنم برای تبلیغ بیش‌ازپیش تبریز شد.

شهردار تبریز با اشاره به جلسه هم‌اندیشی اعضای شورا و شهرداران کلان‌شهرهای کشور، ادامه داد: این نشست فرصتی را فراهم می‌کند تا با بررسی مسائل و مشکلات، از نکته نظرات و ایده‌های اعضای شورا و شهرداران در راستای خدمات‌دهی مناسب به گردشگران تبادل‌نظر داشته باشیم.

شهین باهر، درآمدهای پایدار شهری، مشکلات موجود در شهرها، مدیریت واحد شهری و لایحه مدیریت واحد شهری از دیگر محورهای نشست مشترک اعضای شورا و شهرداران کلان‌شهرهای کشور در تبریز برشمرد.

وی با اشاره به اینکه حوزه‌های مختلف ازجمله حوزه محیط‌زیست، درآمدهای پایدار شهری و موضوعات مشترک در نشست‌های آتی موردبررسی قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: لازمه مدیریت بهتر و رفع موانع مدیریت شهری، تداوم نشست‌های مشترک شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی کلان‌شهرها است.

گفتنی است شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی کلان‌شهرهای قم، زاهدان، کرج، همدان، اصفهان، زنجان، کرمانشاه، اصفهان، اردبیل و ارومیه به همراه شهردار تبریز، رئیس و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در این نشست حضور داشتند
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: