جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰
صرامی فروشانی:
عجب شیر ما - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه برداشت از حساب بانکی مردم به منظور تسویه بدهی اقساط وام خرید کالا باید تابع شرایط خاص باشد. گفت: مشخص نیست به چه دلیل بانک ها برای ارائه تسهیلات ازدواج منابع ندارند اما برای تسهیل فروش خودروهای بی کیفیت، منابع دارند.

به گزارش عجب شیر ما: محسن صرامی فروشانی در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، در خصوص موضوع برداشت از حساب های بانکی اشخاصی که اقساط تسهیلات خرید کالای ایرانی را نمی پذیرند، گفت: باید پذیرفت اشخاصی که از تسهیلات استفاده می کنند باید متعهد به پرداخت اقساط نیز باشند البته در خصوص برداشت از حساب بانکی افراد باید ملاحظات و شرایط خاصی وجود داشته باشد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر بانکی قصد دارد از حساب بانکی مشتریانی که از تسهیلات خرید کالا استفاده کرده اند، برداشت کند، باید پیش از ارائه تسهیلات، با متقاضی درباره موضوع مذکور به توافق برسد و بصورت قرارداد بیع متقابل دراین موضوع عمل شود که اگر تسهیلات گیرنده، به تعهد خود عمل نکرد، بانک با داشتن مجوز از خود مشتری، اقدام به برداشت از حساب کند.

صرامی فروشانی افزود: موضوع کاهش نرخ سود بانکی باید براساس نرخ تورم و میزان نقدینگی و با شیب ملایم صورت گیرد.

مافیای اقتصاد کشور به کمک صنعت خودرو شتافت

وی درباره موضوع تسهیلات خودرو گفت: بنده با موضوع ارائه تسهیلات خرید خودرو مخالف هستم به دلیل این تسهیلات به افرادی داده می شود که مشخص نیست آیا این افراد به خودرو نیاز دارند یا خیر.

صرامی فروشانی افزود: در موضوع تسهیلات خرید خودرو، ساز و کار مشخصی وجود ندارد و با انجام این کار تنها هدف نهایی خودروسازان داخلی برای فروش خودروهای بی کیفیت فراهم می شود به دلیل اینکه تا پیش از این مردم زیر بار خرید خودروهایی که با استفاده از قطعات چینی بی کیفیت ساخته شده بود، نمی رفتند.

وی افزود: مافیای اقتصاد کشور به کمک صنعت خودرو شتافت و حداقل امیدوارم، این بار صنعت خودرو قدردان حمایت برای چندمین بار باشد و کیفیت خودروهای تولیدی را ارتقا و خدمات پس از فروش را بصورت جدی و موثر تقویت کند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: هنوز مشخص نیست چرا بانک ها برای ارائه تسهیلات ازدواج منابع ندارند اما برای تسهیل فروش خودروهای با کیفیت پایین، منابع دارند.
برچسب ها: وام ، محسن صرامی
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: