سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 07 2024
کد خبر: ۲۳۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
فرماندار تبریز:
عجب شیر ما - فرماندار تبریز با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر گفت: فرارسیدن دهه فجر فرصت مناسبی برای ارائه‌ی گزارش عملکرد دستگاه‌های دولتی است و درحالیکه متاسفانه تریبون‌های بسیاری سعی در ناامید کردن مردم و ناکارآمد جلوه دادن دولت دارند، از این رو بیان اقدامات انجام شده می‌تواند افکار عمومی را نسبت به خدمات دستگاه‌های دولتی آگاه نماید.
به گزارش عجب شیر ما به نقل ازایسنا، رحیم شهرتی‌فر با تسلیت مجدد فقدان آیت الله هاشمی رفسنجانی، وی را یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی توصیف و اظهار کرد: برگزاری مراسم باشکوه تشییع، تدفین و ترحیم رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام حاکی از قدرشناسی مردم ایران و پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرماندار تبریز با اشاره به بحران‌های موجود در زمان استقرار دولت تدبیر و امید، یادآور شد: پروژه‌های نیمه تمام به جا مانده از دولت قبل به قدری زیاد بود که در سند تدبیر و توسعه اولویت اول به تکمیل آن‌ها داده شد و در دهه فجر امسال نیز پروژه هایی به ارزش ۲۰۰۰ میلیارد ریال افتتاح و بهره برداری خواهند شد.

رئیس شورای اداری شهرستان تبریز متذکر شد: توجه به روستاها و توسعه ی کشاورزی و دامپروری در مناطق روستایی از جمله برنامه‌های مهم دولت تدبیر و امید بوده و همچنین اختصاص ۱۳ هزار و ۹۴۵ تن قیر رایگان جهت بهسازی راه های مواصلاتی و درون روستایی بخش مرکزی و بخش خسروشاه نیز تنها یک مورد از خدمات ارائه شده است.

کفتنی است، سومین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز به ریاست فرماندار تبریز ، و با حضور دکتر شبستری معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی برگزار شده و در این جلسه رئیس اداره میراث فرهنگی تبریز و نماینده اداره صنعت‌، معدن و تجارت ضمن تشریح عملکرد خود، برنامه‌های پیش روی مجموعه ی خود را ارائه دادند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: