پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 16 2024
کد خبر: ۲۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲
وزیر بهداشت تأکید کرد
عجب شیر ما - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور بر لزوم شناسایی مسببین و عاملین حادثه قطار تبریز - مشهد تأکید کرد و گفت: با عاملین حادثه قطار تبریز مشهد برخورد جدی خواهد شد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، ‌سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در آیین تشییع جانباختگان حادثه قطار تبریز - مشهد اظهار کرد: این ضایعه‌ دردناک دل همه مردم را به درد آورد و این حادثه را به تمام خانوادگان داغدار و عموم مردم ملت ایران تسلیت می‌گویم.

وی ادامه داد: اینکه چرا مردم آذربایجان در حادثه‌ی قطار و در راه زیارت امام رضا(ع) داغدار شده و مراسم تشییع را نیز در سالگرد شهادت امام رضا(ع) برگزار می‌کنند از نهفته بودن دفاع از حریم ولایت و امامت مردم آذربایجان است و هیچ‌گاه پاک نخواهد شد.

وزیر بهداشت با استناد به روایتی در خصوص اینکه زائرانی که در راه زیارت امام رضا(ع) عازم سفر شده و اینگونه جان خود را از دست داده‌اند جایگاه والایی در پیشگاه خداوند دارند، گفت: این زائران به لقاءالله پیوستند و جایگاه خود را آسمانی کردند و با ائمه و امام رضا(ع) محشور خواهند شد.

وی همچنین به شناسایی هر چه سریع این حادثه اشاره کرد و تصریح کرد: با توجه به اینکه مسافرت ریلی یکی از امن‌ترین سفرها در بین مردم است وقوع چنین حوادثی این اطمینان خاطر را از بین برده و باید مسببین و عاملین شناسایی شده و همچنین پیشگیری شود تا دیگر شاهد وقوع چنین حوادث نشویم.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه رئیس جمهور تأکید فراوان بر رسیدگی این موضوع دارد، گفت: طبق تأکیدات ریاست جمهوری پیگیری دقیق با تشکیل کمیته انجام خواهد گرفت و با عاملین برخورد جدی خواهد شد.

وی همچنین به اهمیت این موضوع و اساس حقوق مردمی بودن این موضوع اشاره کرد و ادامه داد: مردم مطمئن و یقین داشته باشند در اسرع وقت این موضوع شفاف‌سازی خواهد شد و عدالت در این حادثه رعایت شد و حق هیچ یک از این عزیزان پایمال نخواهد شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: