پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 16 2024
کد خبر: ۲۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹
ملی‌پوش جودوکار تبریزی در گفت‌وگو با تسنیم:
عجب شیر ما - ملی‌پوش جودکار تبریزی و تنها مدال آور جهانی استان در این رشته گفت: کم کاری مسئولان ورزشی موجب عدم کسب سهیمه المپیک ریو در رشته جودو شد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، آرش آقایی در گفت‌وگو با بیان اینکه کم کاری مسئولان ورزشی موجب عدم کسب سهیمه المپیک ریو در رشته جودو شد اظهار داشت: پس از حضور در رقابت‌های آسیایی جودو برای کسب سهمیه المپیک ریو در ابوظبی امارات و کسب رتبه هفتم در این رقابت‌ها، می‌توانستم با کسب کمتر از 200 امتیاز در مرحله دوم این رقابت‌ها در کره جنوبی، سهمیه‌ حضور در المپیک را کسب کنم که با کم کاری مسئولان ورزشی مواجه شدم.

وی افزود: متأسفانه مسئولان ورزشی با بیان اینکه اعتبار لازم برای حضور شما در کره جنوبی نیست، تنها دو نفر از تیم را روانه کره جنوبی کرده و مانع کسب سهمیه المپیک توسط من شدند.

آقایی در ادامه با بیان اینکه حمایتی از سوی مسئولان صورت نمی‌گیرد، ادامه داد: متأسفانه تاکنون حمایتی از سوی مسئولان صورت نپذیرفته و تنها چندین نامه برای اشتغال من نوشتند که سه سالی است تاکنون ثمره ای نداشته است.

وی ادامه داد: تنها در یکی از موارد من را به یکی از کارخانجات استان معرفی کرده بودند که باید از ساعت 7 صبح تا عصر به عنوان کارگر در آنجا کار می‌کردم و در آن موقع نه می‌توانستم به جودو بپردازم و نه شور و علاقه‌ای برای انجام کار داشتم.

آقایی با اشاره به عدم حمایت مسئولان ورزشی استان، تصریح کرد: در طول 40 سال سابقه ورزشی جودو در استان، من به عنوان تنها مدال آور جهانی استان در این رشته هستم که هیچ حمایتی صورت نمی‌گیرد.

این ورزشکار تبریزی در ادامه افزود: من برای مسابقه حتی لباس جودو ندارم و به دلیل بیکاری, توان خرید لباس مناسب نیز ندارم؛ تنها در این راه، دکتر فیاض پور به عنوان مشاور تغذیه و مدیر برنامه، با توجه به توان خود حمایت‌های جزئی از من صورت می‌دهد.

به گزارش تسنیم، آرش آقایی دارنده مدال برنز مسابقات آسیایی و چندین مدال رنگارنگ کشوری و بین المللی است که هفته قبل نیز توانست در مسابقات قهرمان کشوری ضمن کسب مدال برنز به اردوی تیم ملی جودو دعوت شود.

برچسب ها: آرش آقایی ، ملی پوش ، جودو
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: