دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۲۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
عجب شیر ما – طی مراسمی با حضور مسئولان استانی، رئیس جدید دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی معرفی شد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، در این مراسم از زحمات واحدی، رییس سابق دانشگاه پیام نور استان قدردانی و "بخشعلی معصومی" به عنوان رییس جدید این دانشگاه معرفی شد.

معصومی عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور مرکز تبریز و استاد تمام این دانشگاه در رشتهشیمی است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی در این مراسم گفت: جمهوری اسلامی ایران، امن‌ترین کشور منطقه و جهان است و این مهم جز در سایه تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) به دست نیامده است.
سعید شبستری خیابانی با بیان اینکه مسئولیت ها، فرصتی برای خدمتگزاری هستند، عنوان کرد: خدمت در دانشگاه ها و برای جوانان این مرز و بوم از اهمیت بسزایی برخوردار است چرا که همین جوانان تربیت یافته در دانشگاه ها، مسئولان آتی کشور خواهند بود.
وی افزود: توجه به مسائل پرورشی دانشجویان در کنار مسائل آموزشی می تواند جوانان را به عنصر مطلوب تری در جامعه تبدیل کرده و از بروز بسیاری ناهنجاری های اجتماعی در جامعه جلوگیری کند.
وی با اشاره به نقش مهم و تاریخی جوانان ایران اسلامی در تاریخ ارزشمند و شکوهمند انقلاب اسلامی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به رغم تمامی مشکلات و تهدیدات استکبار جهانی، جوانان کشور همپای سایر اقشار مختلف مردم در مقابل این تهدیدات ایستادگی کرده و با نثار جان خویش، درخت تنومند انقلاب و اسلام را آب داده و به عنوان مثال اجازه ندادند در هشت سال دفاع مقدس، وجبی از خاک کشور به دست دشمنان بیفتد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود غنوان کرد: خوشبختانه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و تلاش مضاعف جوانان، به پیشرفت های خوب علمی در حوزه هایی همچون سلول های بنیادی، نانوتکنولوژی، بیوتکنولوژی و ... دست یافته ایم.
شبستری با بیان اینکه بعد از استقرار دولت تدبیر و امید، عقلانیت و تدبیر در کارها حاکم شده و آرامش و آسایش نسبی در تمامی حوزه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... به کشور بازگشته است ادامه داد: خوشبختانه در حوزه تامین امنیت نیز، اقدامات بسیار ارزشمندی در سایه تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) انجام شده و جمهوری اسلامی ایران به یکی از معدود کشورهای امن در جهان تبدیل شده است.بخشی از تحقق این مهم نیز در سایه مجاهدت رزمندگانی است که صدها کیلومتر دورتر از خاک ایران اسلامی به مبارزه با جبهه تکفیر و باطل برخاسته اند.
وی گفت: علی رغم وجود برخی مشکلات، باید به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله) مبنی بر افزایش اتحاد و و وحدت بین مردم و دولت عمل کنیم. متاسفانه در برخی مواقع احساس می شود که عده ای بر طبل تفرقه می کوبند و با ایجاد فضای دوقطبی در جامعه، در تضاد با سخنان رهبری عمل می کنند.
وی با انتقاد از عملکرد هشت ساله دولت های نهم و دهم گفت: ایجاد فاصله طبقاتی بین اقشار مختلف جامعه، فسادها و رانت های بی سابقه و بسیاری از اقدامات این چنینی، در زمان دولت سابق انجام شد ولی با توجه به اینکه مبارزه با فساد، یکی از مهم ترین دغدغه های شخص رهبر معظم انقلاب اسلامی و ریاست جهوری اسلامی ایران است، دولت تدبیر و امید نهایت تلاش خود را برای پیشگیری از این قبیل امور و همچنین برخورد قاطعانه و قانونی با مفسدین به کار گرفه است.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: