دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۲۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
در دیدار نماینده ولی فقیه با کارکنان استاندارد آذربایجان شرقی عنوان شد؛
عجب شیر ما – نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: رعایت کیفیت محصولات تولیدی متضمن تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از مهر، جمعی از مسئولان و کارکنان اداره کل استاندارد آذربایجان شرقی پیش از ظهر دوشنبه به مناسبت هفته استاندارد با آیت الله شبستری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز دیدار و گفت و گو کردند.

رعایت کیفیت محصولات متضمن تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی
آیت الله محسن مجتهد شبستری در این دیدار و در جمعی کارکنان اداره کل استاندارد استان با اشاره به الزامات تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: تولید محصول با کیفیت و منبطق بر استاندارد های مطلوب موجب شکوفایی اقتصاد کشور خواهد شد.
امام جمعه تبریز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تولید و مصرف محصول استاندارد می بایست با مشارکت و همراهی مردم و تولید کنندگان همراه باشد خاطر نشان کرد: متولیان کنترل استاندارد با استناد به اصل قانون از هرگونه افراط و تفریط پرهیز کنند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر رعایت اصل کیفیت در تمامی محصولات وارداتی و صادراتی افزود: حفظ آبروی نظام و حقوق مصرف کنندگان در گرو تولید و مصرف فرآورده های سالم است.
۲۲ واحد برگزیده استانی در حوزه استاندارد معرفی و تجلیل می شوند
مدیر کل اداره استاندارد استان نیز در این دیدار با اشاره به معرفی و تجلیل از ۲۲ واحد برگزیده استانی طی مراسمی در ۲۸ مهرماه افزود: علی رغم وجود مشکلات عدیده اکثر واحدهای تولیدی توانسته اند محصولات تولیدی خود را با اصول استاندارد منطبق سازند.
ساسان فرشی حق رو با بیان اینکه در دو بخش واحد نمونه تولیدی و واحد نمونه کنترل کیفی معرفی شده از طرف سازمان ملی استاندارد نام ۲ نماینده از واحدهای استانی به چشم میخورد افزود: اداره کل استاندارد استان تمام تلاش خود را برای حفظ حقوق مصرف کنندگان و ارائه محصول با کیفیت به بازار معطوف کرده است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: