جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۲۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
عجب شیر ما - معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه مدارس غیردولتی تحت نظارت و بازرسی این سازمان است، گفت: شهروندان تخلف این مدارس در دریافت شهریه را به ماموران بازرسی این سازمان گزارش کنند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، اسماعیل عطاپور در دیدار با برخی اصناف تبریز با اشاره به مصوبات هجدهمین جلسه ستاد کشوری هدفمندسازی یارانه ها افزود: خدمات آموزش رسمی (مدارس، دانشگاه ها و مهدهای کودک) در زمره خدمات اولویت دوم قرار داشته و مشمول رصد، پایش و نظارت مستمر توسط دستگاه های ذیربط و همزمان سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان است.
وی اظهار کرد: بر اساس گزارش های دریافتی، برخی مدارس غیر دولتی به هنگام ثبت نام دانش آموزان، شهریه های ابلاغی را رعایت نکرده و علاوه بر آن برخی موضوعات را تحت عناوین فوق برنامه به اولیاء و دانش آموزان تحمیل می کنند.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی با تاکید بر اهمیت موضوع و آغاز سال تحصیلی جدید یادآور شد: گروه های بازرسی و نظارت به منظور رصد، پایش و نظارت موثر بر اجرای صحیح شهریه های مصوب آماده رسیدگی به شکوائیه های مردمی هستند.
عطاپور، از شهروندان خواست شکوائیه ها و گزارش های مربوط به تخلفات گرانفروشی، نصب نشدن شهریه، فروش اجباری خدمات را به صورت حضوری، تلفنی و یا کتبی از طریق ستاد خبری 124 استان اطلاع دهند.
وی با اشاره به اجرای طرح نظارتی نوشت افزار در استان گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون 350 فقره بازدید از واحدهای صنفی نوشت افزار به عمل آمده که از این تعداد 11 فقره منجر به تشکیل پرونده تخلف شده است.
برچسب ها: عطاپور ، اصناف ، تبریز
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: