جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۲۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی اعلام کرد:
عجب شیر ما - مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای امسال بیش از 37میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی استان پرداخت شده است.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، سد مرتضی نیرومند اسکویی روز دوشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرک و ناحیه صنعتی ملکان اظهار کرد: این میزان تسهیلات برای هفت واحد صنعتی استان پرداخت شد.
وی افزود: تعداد کل واحدهای ثبت نامی صنعتی و کشاورزی استان برای رونق تولیدی سه هزار و 256 واحد می باشد که از این تعداد 523 واحد مربوط به شهرک و نواحی صنعتی است .
نیرومند ادامه داد: از تعداد 545 واحد در شهرک های صنعتی ثبت نامی برای اخذ تسهیلات 120 واحد بیش از 60درصد پیشرفت فیزیکی دارند .
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان تعداد کل پرونده های مصوب مشمول اخذ تسهیلات برای رونق تولیدی را 619 واحد اعلام کرد و گفت: از این تعداد 225 واحد مربوط به شهرک های صنعتی است .
نیرومند کل اعتبارات مصوب برای واحدهای تولیدی داخل و خارج از شهرک های صنعتی استان را بیش از 35 هزار میلیارد ریال اعلام کرد .
سرپرست فرمانداری ملکان نیز در این جلسه نبود سرمایه در گردش، بازار نامناسب محصولات تولیدی، سقف بالای سود بانکی و افزایش جریمه های اقساط معوق را از جمله مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان اعلام کرد.
محمدباقر خانی افزود: در ناحیه صنعتی ملکان 37 واحد تولیدی وجود دارد که از این تعداد 12واحد با نصف ظرفیت مشغول تولید هستند .
وی گفت: برای رونق واحدهای تولیدی شهرستان ملکان 15میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده و برای احیای مجدد واحدهای تعطیل شده و نیمه راکد 2 هزار و 500 میلیون ریال اعتبار نیاز است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: